مدیر اداره بانوان منطقه 13 از برگزاری جشن مجموعه جشنواره تسنیم و جشن روز ملی خانواده به مناسبت روز ملی تحکیم خانواده در مجتمع روح الله از ساعت 16 تا 17 خبر داد.

فهیمه احمدی خواه در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود : به مناسبت گرامیداشت روز خانواده ، مجموعه جشنواره تسنیم و جشن روز ملی خانواده با حضور  خانواده معظم شهدا ، ایثارگران ، زنان سرپرست خانوار و جمعی از شهروندان برگزار می شود.
وی با اشاره به ویزه برنامه های این جشن افزود: این جشن با برگزاری ویژه برنامه های متنوع و شاد از جمله اجرای موسیقی ، طنز و فکاهی و.. اجرا می شود و همچنین در این مراسم پیرامون جایگاه و نقش خانواده در سلامت جامعه سخنرانی و در پایان از شهروندان پذیرایی می شود.
مدیر اداره بانوان منطقه 13  ادامه داد : در این جشن همچنین از زوج های موفقی که 5 سال و همچنین 50 سال از زندگی مشترکشان گذشته با اهدا لوح تقدیر و هدایا  تجلیل می شود.
وی خاطر نشان کرد : با برنامه ریزی های به عمل آمده نمایشگاه کتابی نیز با هدف ارتقای اطلاعات و آگاهی شرکت کنندگان در این جشن برپا و کتاب هایی پیرامون خانواده در معرض نمایش قرار می گیرد.
مدیر اداره بانوان منطقه 13  یاد آور شد : به مناسبت روز ملی خانواده  همچنین کارگاه آموزشی خانواده کارآمد و پایدار به جهت تحکیم بنیان خانواده و با هدف افزایش دانش و اصلاح نگرش ها در روابط خانوادگیدر سراهای محلات برگزار شد./ز

برچسب ها: روز ، ملی ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار