حضور عماد رضا در تيم استقلال، شرايط را در اين تيم با تغييراتي روبرو کرده است، اين بازيکن هنوز به استقلال نيامده با مشکلات روبرو است که از سوي برخي بازيکنان اين تيم نيز مطرح مي شود و شرايط را تحت تاثير قرا مي دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ عماد رضا قرار است در تمرينات استقلال حاضر شود، اما اين اتفاق هنوز رخ نداده است و آبي ها نيز اصرار فراوان دارند تا وي هرچه سريعتر در تمرينات حاضر شود.
گفتني است؛ حضور اين بازيکن در استقلال با واکنش منفي چند بازيکن تيم روبرو شده است، زيرا برخي بازيکنان هنوز اين مهاجم نيامده، واکنش منفي از خود نشان دادند، خصوصا مجتبي جباري، هافبک مصدوم تيم استقلال که هنوز در تمرينات اين تيم شرکت نکرده است، اما اعلام كرده که کليه اعضاي تيم، بايد اين موضوع را در نظر بگيرند که چه بازيکني قراراست در استقلال حاضر شود و اين تيم را همراهي کند.
شايان ذکر است؛ آبي ها هنوز در اين خصوص اقدامات لازم را انجام نداده اند.
جباري مدعي است که بازيکنان خارجي در اين تيم، نظم را رعايت نمي کنند و حتي شرايط ديگر بازيکنان را در نظر نمي گيرند و براساس حضور خود در باشگاه هاي ديگر و شرايطي که در آن تيمها دارند، در استقلال رفتار مي کنند، اما اين موضوع نبايد در خصوص عماد رضا صادق باشد، زيرا حضور جاسم کرار در استقلال، به اندازه کافي براي استقلال دردسرساز شده است و اين اتفاق نبايد در خصوص عماد رضا نيز تکرار شود.
جباري اخطار لازم را در اين مورد ارائه کرده است و اولتيماتوم جدي اش را اعلام کرده تا مسئولان در اين خصوص با ديد باز رفتار کنند./با
برچسب ها: واکنش ، هافبک ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار