عمادرضا، مهاجم عراقی که قرار است در استقلال بازی کند واین تیم را برای نیم فصل دوم همراهی کند با مشکلاتی روبرو شده است که سفرش به تهران را کنسل و لغو کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، عمادرضا بازیکن مورد نظر آبی هاست و استقلالی ها قصد دارند هرطور شده این بازیکن رابرای نیم فصل دوم در اختیار بگیرند اما این اتفاق با ممانعتهای بسیار زیادی همراه است زیرا عماد رضا سفرش به تهران را لغو کرد و نتوانست خود را به تهران و باشگاه استقلال برساند.

این درحالیست که وی قرار بود سه شنبه راهی تهران شده و در مذاکره با مسئولان باشگاه استقلال حاضر شود اما این اتفاق رخ نمی دهد تا مسئولان این تیم استرس و فشار ناشی از عدم حضور وی در تهران را متحمل شوند.

این بازیکن در تماس با مسئولان تیم استقلال اعلام کرده است که پرواز از دو عراقی (کربلا به تهران) وجود ندارد و این موضوع باعث شده است که عمادرضا برای حضور در تهران دچار مشکلات جدی شده و نتواند تیم را راهی کند.

این بازیکن اعلام کرده در حال حاضر نتوانسته است مشکلات خود را برای تهیه بلیط رفع کند واین سفر لغو است.

**باشگاه خواستار جدایی منوچهری از استقلال


امیرقلعه نویی سرمربی تیم استقلال در مورد جدایی برخی بازیکنان از این تیم بسیار اعلام آمادگی کرده است اما سرمربی استقلال کاملاً مخالف این ماجراست و اعلام کرده که قصد ندارد با جدایی منوچهری موافقت کند زیرا به حضور وی نیاز دارد و جدایی این مهاجم وی را باشکلاتی روبرو می کند به همین دلیل وی تنها قصد دارد یک مهاجم را در اختیار باشگاه قرار دهد وآن بازیکن میلاد میداودی است و وی با باقی که نفرات که قصد جدایی دارند مخالف است.

شایان ذکر است: امیر قلعه نویی در این خصوص با باشگاه دچار مشکل شده است واین موضوع باعث این است که اختلاف نظری در این رابطه ایجاد شود که امیر قلعه نویی خواستار آن نیست./با

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار