جند تن از اعضای تیم استقلال از باشگاه تراکتورسازی شکایت کردند و در این رابطه فدراسیون، کمیته انضباطی، مسئول انضباطی استقلال و مراجع قضایی مشغول بررسی هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص شکایت استقلالی ها از تراکتور بررسی های لازم انجام می شود اما آبی ها اعلام کردند که هرچه سریعتر خواستار مشخص شدن وضعیت خود در این رابطه هستند تا مشخص شود که کدامیک از طرفین در این مورد مقصر اصلی هستند و باید جریمه شوند و در این خصوص از طرف مقابل خواستار مشخص شدن وضعیت خود در این رابطه هستند تا مشخص شود که کدامیک از طرفین در این مورد مقصر اصلی هستند و باید جریمه شوند و در این خصوص از طرف مقابل خواستار بخشش باشند.

گفتنی است، از سوی مسئولان در فدراسیون اعلام شده است که پرونده باز و در حال بررسی کامل است و قطعاً در روزهای آینده رأی اعلام می شود البته آبی ها خواستار این شدند که زمان اتمام بررسی ها اعلام شود اما این اتفاق رخ نداده است زیرا مسئولان اعلام کردند که زمانی برای بررسی این پرونده تعیین نمی شود و طرفین نیز در این خصوص، نظری مشابه دارند اما مسئولان بررسی پرونده شکایت با ریزبینی مشغول بررسی شرایط هستند تا در نهایت بهترین تصمیم اتخاد شود و حتی از هیچ یک از دو تیم ضایع نشود.

شايان ذکر است، در این مورد اعلام شده است که مسئولان این شدند که اعضای تیم استقلال که شکایت اصلی را ارائه کردند کوتاه بیایند، اما امیر قلعه نوعی ستاره همدانی، ایمان عالمی و کریم بوستانی 4 عضوی که از تراکتوری ها شکایت کردند تا به حال در این خصوص اقدامی را انجام ندادند و حتی اعلام کردند که چنین تصمیمی نیز وجود ندارد و آنها روی حرف و نظر خود باقی هستند.

**اخطار به بازیکنان استقلال، جریمه برای خاطیان تیم

بازیکنان تیم استقلال مدتی است که دو جلسه ای تمرین می کنند تا آمادگیشان برای بازی های لیگ حفظ شود این در حالی است که بی نظمی برخی اعضای تیم باعث شده است که آنها از مربیان اخطار جدی دریافت کنند.

براساس این گزارش اعضای تیم که معمولاً تمرینات یک جلسه ای را پشت سر می گذارند برای حضور در دو جلسه تمرین آمادگی لازم را ندارند به همین دلیل دچار مشکلات جدی می شوند و این موضوع با شرایط و قوانین تیمی مغایرت دارد به همین دلیل امیر قلعه نوعی اعلام کرده است بازیکنانی که با شرایط تیم کنار نمی آیند و قوانین تیم و باشگاه را رعایت نمی کنند نمی توانند در ترکیب این تیم برای خود جایی داشته باشند.

گفتنی است، امیر قلعه نوعی به بازیکنان بی نظم که در تمرینات بدنسازی حضوری فعال ندارند اخطار داده است زیرا به عقیده وی حضور در تمرینات تیمی که صبح برگزار می شود و انجام کارهای بدنی و وزنه که در دستور کار ابی ها قرار دارد الزام بیشتری نسبت به حضور در تمرینات تاکتیکی و فنی دارد به همین دلیل وی برای بازیکنانی که در تمرینات بدنسازی حضوری فعال ندارند و آمادگی شان کافی نباشد جریمه سنگینی در نظر می گیرد وی قصد دارد در پایان تمرینات استقلال پیش از آغاز لیگ در این خصوص گزارش را به مدیرعامل تیم ارائه دهد.

**استقلال پول مالیات عماد رضا را می دهد

عماد رضا مهاجم جدید تیم استقلال با مشکل مالیات روبرو شده است زیرا سپاهانی ها اعلام کردند وی به این دلیل نمی تواند در لیگ ایران فعالیت داشته باشد و با تیمی قرارداد امضا کند اما در این خصوص آبی ها با عماد رضا گفتگو کردند.

براساس این گزارش مهاجم جدید آبی ها که مشکل مالیاتی دارد و در صورتی که وارد تهران شود دیگر نمی تواند از کشور خارج شود با حمایت کامل اعضای باشگاه استقلال روبرو شده است و در صورت ورود به تهران براي نهايي کردن مذاکراتش با آبی ها مشکلی برای وی ایجاد نمی شود زیرا ابی ها به وی قول دادند که این مشکل را حل و فصل می کند و مهاجم جدید این تیم نباید نگران وضعیت مالیاتی خود باشد،‌ استقلالی ها مدعی شدند که دراین خصوص اقدامات لازم را انجام می دهند تا پیش از سنگ اندازی سپاهانی ها بتوانند در این خصوص اقدام کرده و مشکل وی را حل کنند.

آبی ها قصد دارند از مبلغ قرار داد عماد رضا استفاده کرده و مشکل وی را در اداره مالیات حل کنند.

شایان ذکر است: در صورتی که مشکل مالیاتی این بازیکن حل شود وی با شرایط بهتری می تواند برای دریافت رضایتنامه اقدام کند و پس از آن قرار دادش را با آبی ها امضا کند،‌این بازیکن در حال حاضر شرایط سفر به تهران را ندارد و مشکلش با سپاهان باعث شده که انجام این سفر را به تاخیر بیاندازد.

**جان واریو مقابل سپاهان فیکس بازی می کند

فابیو جان واریو با شرایط خاص روبروست وی با بدقولی مورد غضب و ناراحتی اعضای استقلال قرار گرفته است و درحالیکه شرایط برای حضور وی در تیم مهیا بود پس از تاخير این اوضاع را تغییر داد اما وی جزو نفرات مورد نظر تیم برای دیدار سپاهان است.

گفتنی است: جان واریو بیش از یک ماه و نیم است که در تمرینات تیم استقلال حضور ندارد و دو بازی این تیم را نیز از دست داد و آبی ها قصد دارند وی را برای بازی با سپاهان آماده کرده و از این بازیکن در ترکیب تیم بهره ببرند.

شایان ذکر است: این بازیکن مدت بسیار زیادی را در استراحت کامل سپری کرده ست و مشخص نیست میزان آمادگی اش چه اندازه است اما سرمربی تیم اعلام کرده است وی را برای بازی با سپاهان آماده می کند زیرا تیم نمی تواند بدون حضور جان واریو وارد زمین مسابقه مقابل این تیم شود.

امیر قلعه نوعی روی انگیزه جان واریو برای مقابله با سپاهان حساب ویژه ای باز کرده است و حاضر به نیمکت نشینی کردن وی نیست به همین دلیل از حالا و قبل از حضور وی در تمرینات اعلام کرده است که جان واریو بازیکن است که قرار شده بصورت ثابت در ترکیب تیم به میدان برود و آبی ها را همراهی کند.

این بازیکن، که تمرینات بدنسازی را نیز پشت سر گذاشته است قرار است با انجام تمرینات ویژه برای بازی با تیم سابق خود آماده است.

در حالیکه دیگر نفرات از مدتها پیش تمرینات خود را آغاز کردند تا برای بازی با سپاهان آماده شوند و بتوانند درترکیب ثابت قلعه نوعی را همراهی کنند اما سرمربی آبی ها نام جان واریو را در ترکیب ثابت تیمش قرار داده است و این تصمیم قرار است تغییر کند.

**منع پزشکان از تمرین کردن برهانی

آرش برهانی، مهاجم تیم استقلال پس از عدم دعوت به اردوی تیم ملی با شرایط خاص روبرو شد این بازیکن از همان زمان در تمرینات استقلال حاضر نمی شود و مصدومیتش تقریبا جدی است زیرا از تمرین کردن منع شده است.

بر اساس این گزارش: آرش برهانی،‌ پس از دیدار با نفت تهران و گلزنی در این بازی با شرایط خاص روبر شده و نتوانست به تمرین کردن ادامه دهد زیرا مچ پای وی دچار آسیب دیدگی شد و تمرینات ویژه ای را آغاز کرده تا برای بازی با سپاهان آماده شود اما این اتفاق رخ نداده است و این مهاجم همچنان با مشکل روبروست و نمی تواند در تمرینات تیمی استقلال حاضر شود و آبی ها را همراهی کند.

گفتنی ست: وی تمرینات فیزیوتراپی فشرده را پشت سر می گذارد و سرمربی استقلال نیز پیگیر وضعیت این مهاجم است زیرا درحال حاضر تنها مهاجمی که به وی امیدواری کامل دارد آرش برهانی است.

شایان ذکر است: این بازیکن در حال حاضر با اوضاع روبروست که از نظر روحی نیز آمادگی کامل برای همراهی تیم استقلال را ندارد.

عدم دعوت برهانی به تیم ملی و حذف نام وی از فهرست کی روش در حالیکه وی در ترکیب استقلال عملکرد ایده آلی داشت باعث شد که برهانی روحیه اش را از دست بدهد و حتی انتقادات فراوانی نیز از شرایط خود در تیم ملی داشت./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار