دومین نمایشگاه تخصصی سلامت از سوی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در شهرستان مرزی سرخس برگزار می شود.


مسئول برگزاری این نمایشگاه در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با اعلام این خبر افزود: پس از برگزاری نمایشگاه مشابه در سال 86 و استقبال همکاران، تصمیم بر این شد تا دومین دوره این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های شهرک گاز شهید مهاجر برگزار شود.

مجید محمدی اظهارداشت: در این نمایشگاه تجهیزات مدرن و استاندارد سلامت مبتنی بر تکنولوژی های روز دنیا مانند نانو تکنولوژی و نیز محصولات مرتبط دیگر نظیر وسایل مناسب و سالم تغذیه، بهداشتی، پزشکی و ورزشی برای مشاهده و خرید شهروندان و کارکنان پالایشگاه خانگیران به نمایش در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه با نظارت شبکه بهداشت و درمان، اداره بازرگانی، همکاری بهداری و بهداشت صنعت نفت و واحد بهداشت و محیط زیست HSE برگزار می شود.

مسئول برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی سلامت با اشاره به تخفیف پنج تا 15 درصدی محصولات این نمایشگاه برای عموم گفت: تمهیدات لازم جهت خرید اقساطی همکاران رسمی نیز پیش بینی شده است.

محمدی با بیان این که هدف از برگزاری این نمایشگاه گسترش فرهنگ سلامت است تاکید کرد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه آموزش و مشاوره های تخصصی نیز ارائه می شود.

وی با اشاره به این که زمان افتتاحیه این نمایشگاه ساعت 18:30 روز شنبه 20 آبانماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های شهرک شهید مهاجر خواهد بود یادآور شد: ساعات بازدید از این نمایشگاه صبح ها از ساعت 8 تا 11 صبح و عصرها 16 تا 21 می باشد./س

برچسب ها: نمایشگاه ، تخصصی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.