رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهركرد، از رشد 50 درصدی پذیرش دانشجوی تحصیلات تكمیلی در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

علیرضا گلشنی در جمع خبرنگاران افزود: پذیرش دانشجو در دوره های كارشناسی ارشد و دكترا در واحد شهركرد نسبت به سال گذشته با رشد 50درصدی همراه بوده است.

وی افزود: در سال تحصیلی92-91 افزون بر 470 نفر در مقطع كارشناسی ارشد در 17 رشته مختلف و حدود 140 نفر در مقطع تحصیلات تكمیلی پردیس در شش رشته تحصیلی پذیرش شده است.

به گفته وی، در سال تحصیلی مذكور نیز 75 نفر در مقطع دكتری حرفه ای دامپزشكی و پنج نفر در مقطع دكتری تخصصی زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهركرد ثبت نام كرده اند.

وی تصریح كرد: امسال بیش از یك هزار و 800 داوطلب ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهركرد در مقاطع كاردانی، كارشناسی پیوسته و ناپیوسته، كارشناسی ارشد، دكتری حرفه ای و تخصصی پذیرش شدند.

گلشنی گفت: در حال حاضر بیش از هشت هزار و 600 دانشجو در 65 رشته تحصیلی در 8 دانشكده ادبیات و علوم انسانی، پرستاری، مامایی و بهداشت، دامپزشكی، كشاورزی، معماری، علوم پایه، فنی و مهندسی و پردیس علوم و تحقیقات مشغول تحصیل می باشند.

وی یادآور شد: واحد شهركرد با احراز شرایط و فراهم شدن زمینه های مختلف، امتیاز لازم برای تبدل شدن یك دانشگاه جامع را كسب كرده است و بزودی به دانشگاه جامع تبدیل خواهد شد.

در حال حاضر بیش از 60هزار نفر در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی در استان چهارمحال و بختیاری مشغول فراگیری علم و دانش می باشند./س

برچسب ها: دانشگاه ، آزاد ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.