ساکنان برخي مناطق در شهر حلب مانند منطقه "قسطل الحرامي"که به خط درگيريها بين افراد مسلح تروريست و ارتش سوريه نزديک هستند به زندگي عادي خود ادامه مي دهند و تأکيد مي کنند خانه و کاشانه خود را رها نمي کنند و خود را با وضع موجود سازگار کرده اند.

 به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه الاخباريه سوريه ؛ بين مناطقي که صحنه برخي درگيريهاست با مناطق امن ، بيشتر از چند متر فاصله نيست .

منطقه قسطل الحرامي از جمله مناطق حلب است که زندگي در آن با وجود برخي درگيريها و شنيده شدن صداي تيراندازيها بين افراد مسلح و نيروهاي ارتش جريان دارد .

يک مرد گفت : با وجود ارتش جاي ترس نيست و مردم زندگي خود را مي کنند.  ما به خواست الهي از تروريستها نمي ترسيم .فرزند اين مرد نيز گفت : از درگيريها نمي ترسد. يک دختر خردسال گفت : با وجود شنيدن صداي تيراندازيها اما نمي ترسم.

يک دختر خردسال ديگر گفت: فقط از خدا مي ترسيم. از تروريستها نمي ترسيم. صداي تيراندازي را مي شنوم اما نمي ترسم . اگر افراد مسلح را ببينم به آنها مي گويم از شما نمي ترسيم.

يک زن ديگر گفت : نام منطقه ما که نزديک درگيريها بين  ارتش و افراد مسلح قرار دارد قسطل الحرامي است. ابتدا از درگيريها مي ترسيدم اما عادي شده است . به فکر  ترک خانه و کاشانه خود نيستيم. ارتش در وهله اول حضور دارد و از طرف ديگر همسايه ها نيز به يکديگر محبت مي کنند.

شمار ديگري از ساکنان قسطل الحرامي گفتند به صداي تيراندازي و درگيريها عادت کرده اند و به زندگي خود ادامه مي دهند اما حضور ارتش براي آنها امنيت را به  ارمغان آورده است .

يک مرد  ديگرگفت : مرحله دشواري است که مردم در حال سپري کردن آن هستند اما گشايش حاصل مي شود و ارتش نيز به مأموريت خود ادامه مي دهد. خانه مرا افراد مسلح اشغال کرده بودند اما ارتش بازپس گرفت .
برچسب ها: آرامش ، حلب ، زندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار