مسئول انجمن هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از راه یابی نمایش باید امشب بروم از قم به جشنواره بین المللی فجر خبر داد.

 
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، رضا ابوذر امروز با اعلام این خبر افزود: این نمایش به نویسندگی کامران شهلایی و کارگردانی فاضل حائری یزدی تهیه و آماده شده است.
وی خاطر نشان کرد: این نمایش پنج جایزه در بخش های طراحی صحنه، نویسندگی، کارگردانی، بازیگری زن و مرد را در این جشنواره از آن خود کرد.
وی ادامه داد: مهدی نیکروش در بخش طراحی صحنه دوم، حائری کارگردانی دوم، شهلایی نویسندگی دوم، مهدی رکنی بازیگری سوم مرد و زکیه بهبهانی و معصومه رحمانی مشترکا بازیگری سوم زن را از این نمایش به دست آوردند.
ابوذر یادآور شد: پس از برگزاری جشنواره تئاتر استانی قم در مهرماه امسال دو نمایش باید امشب بروم و کابوس کشدار شادی به جشنواره منطقه تئاتر در یاسوج راه یافت.
مسئول انجمن هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تصریح کرد: استان قم بار دیگر پس از چند سال موفق به حضور و راه یابی نمایشی به جشنواره بین المللی فجر شده است.
وی بیان داشت: جشنواره بین المللی فجر هر ساله با حضور گروه های هنری داخلی و خارجی در ایام دهه فجر در تهران برگزار می شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.