رییس فدراسیون ورزش سه گانه گفت: هفت پایگاه قهرمانی در رشته ورزش سه گانه در كشور احداث می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل /محمدعلی صبور در مجمع انتخاباتی هیات ورزش سه گانه استان اردبیل افزود:با توجه به قابلیت استان اردبیل و در صورت همكاری نهادهای مرتبط یكی از پایگاه ها در آینده نزدیك در اردبیل راه اندازی خواهد شد.

وی گفت: 11 كشور خارجی برای برگزاری اردوهای خود در كشور ما اعلام آمادگی كرده اند و در همین راستا احداث این پایگاه ها برای استفاده قهرمانان داخلی و ایجاد ارتباطات بین المللی ضرورت دارد.

رییس فدراسیون ورزش سه گانه افزود: متاسفانه به دلیل كمبود اعتبارات ورزشی فدراسیون نتوانسته از هیات های استانی در زمینه كمك های مالی حمایت های كاملی داشته باشد.

صبور گفت: ورزشكاران اردبیلی از ویژگی تعهد ، تدین و اراده فولادین برخوردار هستند و به همین دلیل فدراسیون از حضور ورزشكاران این استان در تیم های ملی و منتخب استقبال می كند و تلاش می كند تا ورزش سه گانه در این استان به جایگاه اصلی خود برسد.

وی افزود: شرایط جغرافیایی و محیط سالم اجتماعی اردبیل موجب شده تا سرمایه گذاری در هر رشته ای در این استان منجر به ظهور و بروز قهرمانان ملی و تكرار نشدنی شود.

رییس فدراسیون ورزش سه گانه گفت: با انتخاب رییس جدید این هیات آماده فعالیت و جهش در رشته سه گانه است و با برگزاری كلاس های آموزشی در بخش های مربیگری و داوری و حمایت های فدراسیون عقب ماندگی های استان در این رشته جبران خواهد شد./س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.