رئیس سابق فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: نامه های اخیر فدراسیون جهانی به کمیته ملی المپیک بر تشدید تعلیق ورزش تیرو کمان تأکید می کند.

کریم صفایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: در آخرین نامه ای که به علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک از سوی فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان ارسال شده آنها تنها من را به عنوان رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان ایران قبول دارند و به دلیل اینکه از برگزاری مجمع با ریاست بنده ممانعت شده فدراسیون جهانی با تأکید بر کمیته ملی المپیک این کار را خطاب به علی آبادی غیر قانونی قلمداد کرده و بر تشدید خطر تعلیق این ورزش پافشاری می کند.


متن نامه ارسالي به علي آبادي، رئيس کميته ملي المپيک (تاريخ 5 نوامبر مصادف با 15 آبان)

جناب آقای رئیس 

به دنبال ملاقاتی که در لندن با هم داشتیم به نظر می رسد پیشرفت زیادی حاصل نشده است و به زودی ما چاره دیگری نخواهیم داشت جز اینکه همان کاری را که برخی دیگر از فدراسیونها کرده اند ما نیز انجام دهیم و فدراسیون تیراندازی با کمان ایران را تعلیق کنیم. تا آنجائیکه به ما مربوط میشود فدراسیون تیراندازی با کمان ایران هیچ مجمع عمومی ای برگزار نکرده است و همانگونه که شما به خوبی مطلع هستید ما از رئیس موقت فدراسیون درخواست کرده بودیم تا این مجمع را برگزار نماید.

علیرغم نامه های متعدد ، وزیر ورزش همچنان به مسیری که با محمدعلی شجاعی که به عنوان رئیس فدراسیون وی را انتصاب کرده است پیش می رود و حتی ظاهرا یک مجمع عمومی نیز برگزار کرده است که البته ما هیچ تائیدی در این باره نداشته ایم بنابراین از شما درخواست می کنیم تا از آقای صفایی حمایت کنید تا ایشان هرچه زودتر یک مجمع عمومی برای باشگاه ها (هیئت های استانی) برگزار نمایند که البته قبل از پایان این ماه (نوامبر) باید باشد.

چنانچه پیشرفت جدی ای در این زمینه صورت نگیرد چاره دیگری جز این نخواهد بود که در هیئت رئیسه مان در خصوص مراحل بعدی تصمیم گیری شود.

با احترام تام دیلن دبیرکل فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان



درپایان لازم به ذکر است لغو مسابقات گوناگون برون مرزی معلولی است از تعلیق فدراسیون تیرو کمان ایران اما اینکه چرا مسئولان موضع مشخصی نسبت به این  قضیه ندارند و اقدامات لازم را برای رفع تعلیق تیرو کمان انجام نمی دهند جای بسی درنگ و تأمل دارد و امیدواریم که مسئولان امر هرچه سریعتر در این باره تصمیمات لازم را اتخاذ نمایند./با




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار