رئیس سابق فدراسیون تیرو کمان در مورد دلیل غیبتش در جلسه فراکسیون ورزش تأکید کرد: دلیل اصلی نرفتنم به جلسه مجلس خواب ماندن بود اما به نظر این موضوع کار خدا بود.

کریم صفایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران در مورد دلایل نرفتن به جلسه فراکسیون ورزش با رؤسای برکنار شده فدراسیون ها توضیح داد: علت نرفتن من عمدی نبود، با توجه به شروع این جلسه در ساعت 6:30 صبح، خواب مانده وبه آن نرسیدم به هر حال باید با مردم در این موارد صادق بود اما فکر می کنم نرسیدنم به جلسه هم کار خدا بود.

وی ادامه می دهد: به نظرم کار واجبتر مجلس این است که به جای ورزش به وضعیت اقتصادی مردم رسیدگی کند، ضمن اینکه فکر نمی کنم در مورد ما کاری از دست فراکسیون ورزش برمی آمد.

*همین افراد طرح استیضاح را رد کردند

صفایی تأکید می کند: من به این نتیجه رسیدم که هرچه در مورد آقایان صحبت کردم، آنها بزرگتر شدند و حالا هم مسئولان و اعضاء قوه مقننه باید به کار مردم و مشکلات اقتصادی رسیدگی کنند، به هرحال همین افراد طرح استیضاح وزیر ورزش را در مجلس رد کردند حالا این جلسه چه دردی از ما دوا می کند؟

*شکایتم را به دادگاه عالی ورزش می برم

رئیس سابق فدراسیون تیرو کمان اشاره می کند: در مورد مجلس که می دانیم کاری برای ما برنمی آید اما اگر از قوه قضائیه هم جواب نگیریم به دادگاه عالی ورزش CAS شکایت می کنم./با  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار