بازيكن المپيكي تيروكمان تأكيد كرد كه با وجود سختي شرايط كار در ايران، هيچوقت براي پيوستن به تيم هاي كشورهاي ديگر وسوسه نمي شود و تنها با پرچم ايران در مسابقات شركت مي كند.


ميلاد وزيري درگفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، تصريح كرد: هنوز هم تمرينات تيرو كمان خود را براي حفظ آمادگي انجام مي دهم اما به آن شكلي كه در زمان مربيان كره اي تمام وقت خود را براي تيرو كمان گذاشته بوديم، به كار تيروكمان ادامه نمي دهم در اين سالها به خاطر تيم ملي كارهاي عقب افتاده زيادي داشتم و حالا فرصت رسيدن به درس و زندگي است.
**باشگاه ها بازيكن خارجي نمي خواهند
وي كه روز گذشته از پيشنهاد كشورهاي خارجي خبر داده بود، در پاسخ به اينكه آيا پيشنهاد باشگاهي نيز داشته است يا نه؟ گفت: چون در تيرو كمان ليگ جهاني و آسيايي نداريم اكثر كشورها به دنبال بازيكن خارجي در رده باشگاهي نيستند بزرگترين هدف تمام باشگاه ها اين است كه با جذب ورزشكاران به تربيت آنها پرداخته و اين بازيكنان را به تيم ملي بدهند قطعا اگر پيشنهاد بازي براي يك تيم ملي را مي پذيرفتم در تيم هاي باشگاهي آن نيز عضو مي شدم.
وي در مورد دلايل رد اين پيشنهادات اشاره كرد: درست است كه شرايط كار در ايران سخت به نظرمي رسد اما با تمام اين سختي ها من ايراني هستم و دوست دارم با پرچم و اسم كشور خودم در هر جايي مسابقه بدهم و به همين دليل حتي براي قبول اين پيشنهادات هم وسوسه نشدم.
**99درصد افراد خواستار حل مشكلات نيستند
وي افزود: در سيستم فعلي فدراسيون 99 درصد افراد خواستارحل مسائل نيستند و اگر واقعا اين را مي خواستند بحث به تعليق نمي رسيد هيچ كس رتبه 12 يك ورزشكار را با 180 جهان جابه جا نمي كرد تا زماني كه تفكرات اين باشد بازگشت ما امكانپذير نخواهد بود.
وزيري تصريح كرد: درحال حاضر به يكي از باشگاه هاي آموزش تيرو كمان در تهران مشاوره مي دهم و شايد در آينده نيز كارهاي آموزشي انجام دهم.
ملي پوش المپيكي تيروكمان گفت: هميشه مي گفتم كه اگر كسي بهتر از من باشد از بالا رفتن پرچم خوشحال مي شوم حالا هم صرفا حضور در تيم ملي مهم نيست واگر شرايط فراهم شود حاضرم حتي از بعد ديگري به غير از تيراندازي وارد شده و به تيروكمان كمك كنم اما با شرايط فعلي بعيد مي دانم چنين شرايط فعلي بعدي مي دانم چنين اتفاقي بيفتد.
**پاداشي كه به ورزشكاران نرسيد
گفتني است، در شرايطي كه كامنداران كشورهاي ديگر حمايت مالي خوبي در جريان مسابقات المپيك و قبل از آن شدند، با دعواهاي پيش آمده نمايندگان تيروكمان ايران حتي پاداش 10 ميليون تومامني كه وعده آن قبل از المپيك به تمام ورزشكاران المپيكي ايران داده شد را نيز دريافت نركدند اين درحالي است كه ملي پوشان تيروكمان پيشنهاد 2 كشور اروپايي و يك كشور آسيايي را نيز به خاطر مسائل ملي رد كردند./ق
برچسب ها: وزیری ، باشگاه ، تیروکمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار