رئيس کميسيون فرهنگي نهضت مطالعه مفيد از ارتقاء سطح مطالعات 80 هزار شهروند در شهر الکترونيک بجنورد خبر داد.

اماني رئيس کميسيون فرهنگي شورای شهر بجنورد نهضت مطالعه مفيد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، با اشاره به اينکه تمامي شهروندان نياز به آموختن آگاهي، دانش و شناخت ناشناخته ها دارند گفت: شوراي شهر و شهرداري بجنورد طرحي تحت عنوان" شهر الکترونيک" با اعتباري بالغ بر 200 ميليون تومان ايجاد کرده اند.

وي اظهار داشت: آموزش شهروندان از فضا و رسانه هاي مجازي در مرحله اول براي 80 هزار شهروند در نظر گرفته شده است که اين طرح جهت آشنايي و فراگيري شهروندان با تکنولوژي جديد روز که به شکل هاي جديدي در جامعه کنوني در حال وقوع است برنامه ريزي شده است.

اماني با توجه به سخن رهبري گفت: ما براي تجربه سبک زندگي جديد نيازمنديم تا خود را با محيط جديد هماهنگ کنيم که اين امر جزء با مطالعه کتاب امکان پذير نيست.

وي افزود:افراد جهت استفاده از اين آموزشها مي بايست ثبت نام کنند و بصورت گروهي در فضاهاي شهرداري ازآموزشهاي اوليه برخوردار شوند.

رئيس کميسيون فرهنگي نهضت مطالعه مفيد با اشاره به اينکه طرح شهر الکترونيک به زودي در بجنورد آغاز ميشود اظهار داشت: فراگيري اين مهارتها با اجراي اين طرح در برنامه چهارم و پنجم در تمام کشور است که امسال بجنورد جزو يکي از اين شهرستان ها است.

وي افزود: اولويت ثبت نام براي افراد زير70 سال است که در پايان کلاسها به اين افراد گواهي نامه اي نيز اعطاء مي شود./ع

برچسب ها: ارتقا ، اطلاعات ، شهروندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.