فرمانده انتظامي شهرستان بويراحمد استان کهگيلويه وبويراحمد گفت : با هوشياري ماموران پاسگاه انتظامي تنگ سرخ اين شهرستان، در بازرسي از خودروهاي عبوري، مقدار 49 کيلو گرم ترياک کشف و ضبط کردند.

    به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ،  سرهنگ علي کاشاني گفت : با هوشياري ماموران پر تلاش و هوشيار پاسگاه انتظامي تنگ سرخ شهرستان بويراحمد ، حين اجراي تور ايست و بازرسي در جاده شيراز به ياسوج ، به يک دستگاه خودروي پژو 405 مشکوک و دستور ايست دادند .
سرهنگ کاشاني افزود : در بازرسي ماموران از خودروي مذکور ، 49 کيلو گرم ترياک که به طور ماهرانه اي در خودروي 405 جاسازي شده بود، کشف و ضبط شد . وي ادامه داد : در بازرسي از اين خودرو، علاوه بر کشف مواد مخدر، يک قبضه اسلحه ساچمه زني کشف و ضبط شد .
فرمانده انتظامي شهرستان بويراحمد گفت: در اين رابطه يک نفر متهم نيز دستگير شده و جهت تشکيل پرونده و سير مراحل قانوني به مقر انتظامي انتقال داده شد .
اين مقام انتظامي در شهرستان بويراحمد در پايان تصريح کرد : اعتياد معضل فراگير در جامعه بوده و همگان در معرض تهديد مواد افيوني قرار گرفته اند و مبارزه با اين معضل و پديده نيازمند عزم همگاني بوده كه شايسته است مردم در نقاط مختلف استان در اين راه مشاركت و اطلاعات خود را به پليس با تلفن 110 در طول شبانه روز اعلام دارند./ف
برچسب ها: کشف ، محموله ، تریاک ، اسلحه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.