معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: امسال 40 هزار میلیارد ریال برای توسعه و اتمام فضاهای ورزشی کشور اعتبار نیاز است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس احمد رسولی‌نژاد در جمع مسئولان شورای ورزش شهرستان جهرم با بیان اینکه 3 هزار پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کشور وجود دارد، بیان داشت: امسال حداقل 40 هزار میلیارد ریال برای توسعه و اتمام فضاهای ورزشی کشور اعتبار نیاز است.
معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه با روند فعلی اعتبارات نیازمند به 10 سال تلاش مسئولان برای اتمام پروژه‌های ورزشی است، گفت: 8 یک‌هزار و 400 مترمربع فضای در اختیار وزارت ورزش و جوانان بوده که تنها هزار و 400 متر آن مستندسازی شده است.
نایب رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: فضاهایی که برای ساخت اماکن ورزشی اختصاص می‌یابد باید به نام وزارت ورزش و جوانان ثبت شود تا به مشکلات دیگری برخورد نکنیم.
وی با بیان اینکه برخی از ورزشگاه‌های کشور نزدیک به دو دهه است که با مشکل رو به رو هستند، بیان کرد: تلاش داریم به محض تخصیص اعتبار به منظور تکمیل زیرساخت‌ها و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام بالای 90 درصد اقدام کنیم.
در اواخر سال 89 و با تصویب مجلس شورای اسلامی دو سازمان تربیت بدنی و ملی جوانان ادغام و به عنوان وزارت ورزش و جوانان به فعالیت پرداختند.
وی با بیان اینکه اهداف و وظایف این وزارتخانه پس از ادغام تبیین نشده است، افزود: با تشکیل کارگروه ویژه‌ای لایحه اهداف وزارت ورزش و جوانان در دست بررسی و تبیین است./س

برچسب ها: اتمام ، طرح ، ورزشی ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.