
مهدوی افزود: هدف از ارائه این آموزش ها افزایش رغبت كارمندان و مدیران نسبت به انجام مسولیت و وظایفی است كه قانون بر عهده آنان قرار داده است.
وی تصریح کرد: در صورتی كه مدیران و كاركنان خدمت به مردم را به عنوان یك اصل الهی و فریضه دینی بدانند، قطعا با جدیت بیشتر و برخورد بهتری به خدمت رسانی به ارباب رجوع خواهند پرداخت.
رئیس مركز آموزش مدیریت دولتی نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: رعایت اخلاق نیكو كه از تاكیدات دین مبین اسلام محسوب می شود، در این آموزشها مورد تاكید قرار گرفته است.
وی خاطر نشان كرد: در صورتی كه مدیران و كاركنان، متوجه باشند كه رضایت خداوند مستلزم جلب رضایت و خدمت رسانی به مردم است، با اشتیاق بیشتری به انجام وظایف می پردازند و با چهره گشاده تری به استقبال ارباب رجوع می روند./س