مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان تهران گفت: در بسياري از مراکز دانشگاهي، فني و حرفه اي و علمي کاربردي به دنبال نخبه پروري و شناسايي اين افراد به منظور شکوفايي استعدادهاي مهارتي جوانان هستيم.

حميدرضا خانپور در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، گفت: در سطح استان تهران به منظور شناسايي و ساماندهي نخبگان فني و مهارتي اقدام به تهيه نرم افزار کرده ايم.
وي افزود: همچنين در بسياري از مراکز دانشگاهي فني و حرفه اي و علمي کاربردي به دنبال نخبه پروري و شناسايي اين افراد هستيم تا بتوانيم از طريق هدايت و سرمايه گذاري موجبات شکوفايي و بروز استعدادهاي جوانان جامعه را فراهم کنيم.
خانپور در ادامه تصريح کرد: سالانه بيش از 100 هزار کارآموز در سطح استان تهران آموزش هاي فني و حرفه اي را فرا مي گيرند که از اين تعداد 70 درصد از سوي آموزشگاه ها و موسسات کارآموزي آزاد و مابقي در مراکز دولتي آموزش هاي لازم را فرا مي گيرند.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان تهران در پايان با اشاره به رشد رشته جواهرسازي و علاقمندي جوانان به اين رشته نيز خاطرنشان کرد: اين رشته از جمله رشته هاي پرطرفداري است که در حال حاضر براي توسعه و ارتقاي توانمندي در اين زمينه فيلم هاي مسابقات جهاني بررسي و 5 طرح براي آموزش کارآموزان تائيد شده است./ز
برچسب ها: استعداد ، شکوفایی ، نخبگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار