روستاي هدف گردشگري ورکانه واقع در استان همدان با برخورداري از جاذبه‌هاي طبيعي کم‌نظير آماده ميزباني از گردشگران در فصل پاييز است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ مديرکل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان همدان گفت: پاييز اين روستاي هدف محرک گردشگران همداني براي بازديد از اين جاذبه‌ها است.
عليرضا ايزدي با بيان اينکه ورکانه و پاييز هزاررنگ آن مي‌تواند مقصد تورهاي گردشگري و علاقه‌مندان به سفرهاي روستاگردي به شمار رود، افزود: روستاي ورکانه با معماري خاص ، فرصتي مناسب براي غني‌سازي اوقات فراغت همداني‌ها است.
وي آمادگي ورکانه براي ميزباني از گردشگران و دانشجويان معماري و گردشگري را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: اين روستا مي‌تواند با ارائه خدمات و ملزومات متعدد به گردشگران، چرخ اقتصادي را در منطقه به گردش درآورد.
ايزدي تصریح کرد: اجراي موسيقي و آيين‌هاي سنتي در منطقه به مناسبت‌هاي خاص در کنار ارائه خدمات گردشگري به مسافران علاوه بر احياي سنت‌ها، اقتصاد منطقه را هم متحول کرده است.
مديرکل ميراث‌فرهنگي استان همدان گفت : با ايجاد زيرساخت‌هاي گردشگري در منطقه و جذب سرمايه‌گذار، ورکانه مي‌تواند توسط طراحان تورهاي گردشگري همدان به مقصد سفري برتر در استان تبديل شود و اين تبديل وتحول به همت مسوولان روستا، شهر واستان بستگي دارد./س
برچسب ها: روستای ، ورکانه ، گردشگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.