عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: حوزه اشتغال موثرترین بخش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) است که با بیش از ۳۰ سرفصل کاری به عنوان حیاتی ترین بخش به ارائه خدمات به محرومین اشتغال دارند.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل  روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) عبدالرضا مصری عضو شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) که در همایش تخصصی حوزه اشتغال و خودکفایی این نهاد شرکت کرده بود ،  طی سخنانی گفت: چرخه پولی اقتصاد در کمیته امداد امام خمینی(ره) باعث عزت نفس و کرامت انسان‌ها می‌شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: آنچه که در کمیته امداد امام خمینی(ره) باید الگو قرار گیرد ، بحث نظارت‌های سه‌گانه است که عبارتند از: نظارت اولیه ،  یعنی کشف استعدادها ، نظارت در حین عملیات خودکفا شدن و نظارت بعد از به اشتغال و خودکفایی رسیدن مددجویان که البته این قسمت مهم‌ترین بخش نظارت است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: بخش طولی خدمات کمیته امداد امام خمینی( ره )، تامین معیشت و مستمری برای حیات خانواده‌های نیازمند و بخش عرضی  فعالیت‌های این نهاد مقدس، تولید اشتغال برای مددجویانی است که باعث حیات آنها می‌شود.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار