عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: عربستان مي‌بايست از اقدامات توطئه گرايانه دست بردارد چراكه به اندازه كافي در داخل مملكت خود مخالف دارد، بنابراين بهتر است وضعيت داخلي خود را سامان دهد.

منصور حقيقت پور عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در واكنش به نشست محرمانه ضدسوري در عربستان اظهار داشت: دوره اين توطئه چيني‌ها به اتمام رسيده است و عربستان بهتر است به ساماندهي اوضاع داخلي خود بپردازد.

وي با اشاره به مقاومت 18 ماهه ملت سوريه گفت: استقامت و پايداري نيروهاي حكومتي و ملت سوريه در طول اين مدت نشان داد كه هيچكدام از توطئه‌هاي داخلي و كارشكني‌هاي خارجي نمي‌توانند منجر به شكست دولت سوريه شوند.

حقيقت پور در ادامه تصريح كرد: عربستان مي‌بايست از اين اقدامات توطئه گرايانه دست بردارد چراكه به اندازه كافي در داخل مملكت خود نيروهاي مخالف دارد، بنابراين بهتر است وضعيت داخلي خود را سامان دهد.

نماينده مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اقدام عربستان در راستاي آموزش نيروهاي ضد سوري در داخل خاك خود اظهار داشت: كشورهاي اسلامي منطقه نيز با داشتن انگيزه كافي قادرند متعاقبا اين توطئه سعودي را تلافي كنند.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در پايان خاطرنشان كرد: اجراي اين طرح، خشم تمامي كشورهاي منطقه را برمي‌انگيزد، لذا وظيفه تمامي حكومت‌هاي اسلامي حل بحران داخلي كشور سوريه است چراكه ادامه داشتن اين روند بر اوضاع و احوال منطقه نيز تاثيرگزار است.

انتهاي پيام/
 
برچسب ها: مجلس ، ضدسوری ، امنیت ، نشست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار