معاون آموزشي دانشگاه علوم و فنون دريايي خرمشهر با بيان لزوم بازنگري سرفصل همه رشته‌هاي تحصيلي هر سه تا پنج سال يك‌بار، به آغاز بازنگري در سرفصل دروس رشته‌هاي علوم دريايي با توجه به طي شدن اين دوره اشاره كرد و گفت: در جلسه برگزار شده با حضور صاحب‌نظران رشته‌هاي علوم دريايي دانشگاه‌هاي مختلف علوم دريايي كشور روي كليات اين بازنگري تفاهم ايجاد شد و هم‌اكنون جزئيات آن در حال انجام است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان،دكتر بابك دوست‌شناس اظهارداشت: روزآمد كردن سرفصل‌ها و مباحث مختلف آموزشي با توجه به تغييرات و پيشرفت‌هاي علم و با ديدگاه كاربردي شدن و افزايش تبحر فارغ‌التحصيلان در رشته‌هاي تحصيلي خود، از اهداف اين بازنگري است.

 

وي خاطرنشان كرد: اين بازنگري شامل تغييرات جزئي تا كلي تعداد واحدهاي درسي و سرفصل دروس هر رشته مطابق با اهداف ايجاد شده‌است. همچنين در صورت انجام اين بازنگري تا سال آينده، تغييرات در برنامه‌ها و سرفصل رشته‌هاي مختلف براي ورودي‌هاي سال آينده اعمال مي‌شود.

 

دوست‌شناس يادآور شد: دانشگاه علوم و فنون دريايي خرمشهر در حال حاضر داراي 31 رشته در سه مقطع كارشناسي، كارشناسي‌ارشد و دكتري است./س
برچسب ها: بازنگری ، دروس ، دریایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.