در آستانه انتخابات رياست جمهوري آمريکا، بيشتر ساکنان ايالت نوادا در آمريکا به علت بحران شديد اقتصادي از فقر و بي کاري دچار رنج و دشواري شده اند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اسکاي نيوز ؛ در آستانه برگزاري انتخابات رياست جمهوري آمريکا ساکنان ايالت نوادا به ويژه شهر لاس وگاس که بزرگ‌ترين شهر آن به شمار مي‌رود به علت بحران اقتصادي با فقر و گرسنگي مواجه هستند. بيشتر ساکنان اين ايالت با مشکلات و بحران‌هاي اقتصادي مواجه هستند به گونه‌اي که ادامه زندگي براي آنها دشوار شده است.

خانم ميشل شهروند آمريکايي ساکن شهر لاس وگاس است. وي سال‌هاست که براي داشتن شغل تلاش مي‌کند. او براي پرداخت اجاره بهاي منزلش با مشکل مواجه است و به همراه يازده عضو خانواده خود در يک منزل زندگي مي کند.

وي در اين باره گفت: من براي تامين نيازهاي ضروري خود از کارت هاي اعتباري استفاده مي کنم که برخي سازمانهاي خيريه و دولت به من داده اند اما اين کارتها نيازهاي ما را تامين نمي کند. من دخترم مجبور مي شود که در برابر گرفتن کمکهاي بسيار اندک خونش را بفروشد. من اکنون نياز دارم که شغلي براي خود پيدا کنم اما با بالا رفتن سنم اين مسئله برايم دشوار شده است.

در منطقه اي که اين خانم زندگي مي کند صدها نفر از شهروندان آمريکايي از تامين نيازهاي اساسي خود عاجزند و فاقد سرپناه هستند. از اين رو به خيابان‌ها روي آورده‌اند. بيشتر اين افراد شغل خود را از دست داده اند و به علت بدهي هايي که داشته اند اکنون خيابان را محلي براي زندگي خود انتخاب کرده اند.

ميزان بي کاري در ايالات نوادا در سه ماه اخير امسال از12 درصد عبور کرد.يکي از شهروندان در اين باره گفت: من به عنوان يک شهروند آمريکايي از حق خود در انتخابات استفاده مي کنم و به رئيس جمهور آينده راي مي دهم. من اکنون آواره هستم، اما از حق خودم استفاده خواهم کرد.

برچسب ها: فقر ، گرسنگی ، آمریکا ، سندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار