دبیر منطقه 2 دانشگاه آزاد اسلامی گفت:‌ دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور بالغ بر 466 واحد و مرکز فعال دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ شهریار حسن‌زاده در مراسم معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد واحد پارس‌آباد افزود: این تعداد واحد دانشگاهی با پذیرش دانشجویان در مقاطع مختلف فعالیت‌های متنوعی را دارد به طوریکه این دانشگاه با پذیرش بیشترین دانشجو در سطح کشور سعی می‌کند به وظیفه و تکالیف خود عمل کند.

وی با بیان اینکه 4 میلیون نفر از طریق دانشگاه آزاد فارغ‌التحصیل شده‌اندگفت: نقش تعیین‌کننده این دانشجویان در پیشبرد امور کشور مبرهن و محرز است و باید در توسعه مبانی هم به لحاظ کمی و هم کیفی اقدامات لازم و ضروری انجام شود.

حسن‌زاده افزود: ‌دانشگاه آزاد در سال‌های اخیر موفقیت‌های خوبی در حوزه فرهنگی، پژوهشی و گسترش تحصیلات تکمیلی داشته و با اولویت قرار دادن کیفیت حوزه آموزشی امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی بتواند به حرکت مثمرثمر خود ادامه دهد.

وی همچنین از تحصیل 100 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی منطقه دو کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر 47 واحد و مرکز دانشگاهی در این منطقه فعالیت می‌کنند.

دبیر منطقه 2 دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه افزود: ما با نظارتی که بر مجموعه واحدهای دانشگاهی آزاد منطقه دو شامل اردبیل، آذربایجان‌غربی و زنجان داریم در تلاش هستیم تا زمینه یک توسعه کیفی و افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی را بهتر از گذشته فراهم آوریم./س  

برچسب ها: اردبیل ، دانشگاه ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.