استاندار قم در دیدار با نماینده ولی فقیه و تولیت آستانه مقدسه استان قم گفت: وفاق و همدلي بين مسولان، رمز تعالي و پيشرفت همه جانبه كشور است .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، کرم رضا پیریایی اظهار داشت: جایگاه امامت جمعه، نماینده ولی فقیه و تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه سلام الله علیها جایگاه بسیار رفیعی است.
وی خاطر نشان کرد: در سال‌هاي اخير اقدامات چشم‌گير و گسترده‌اي در جهت جبران كمبودها و رشد و توسعه قم صورت گرفته اما اين خدمات متناسب با ظرفيت‌ها و جايگاه ويژه اين شهر نيست.
استاندار قم با اشاره به اهميت همكاري توليت با دستگاه هاي اداري استان به ويژه استانداري، گفت: تعامل و همكاري مستمر اين مجموعه فرهنگي با ساير دستگاه ها، مي تواند زمينه خدمات رساني مطلوب به زوار را فراهم نمايد.
پيريايي در ادامه ضمن ارائه گزارشی از برنامه هاي توسعه استان، به سفر دستیار ارشد رئیس جمهور به قم اشاره كرد و افزود: سفر دستیار ارشد رئیس جمهور به استان قم و بازدید وي از پروژه های مهر ماندگار بسيار مهم و حائز اهميت بود.
استاندار قم با اشاره به اختصاص کامل اعتبارات مختص به پروژه های مصوب سفر مقام معظم رهبری و مهر ماندگار، خاطر نشان کرد: پروژه های مصوب سفر مقم معظم رهبری و مهر ماندگار، بسیاری از طرح ها و پروژه های کلان استان قم را تشکیل می دهند که با تکمیل و بهره برداري از اين طرح ها، توسعه و رشد استان قم شتاب ويژه اي خواهد داشت./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.