سرمربي تيم فوتبال فولاد پس از توقف تيمش برابر صبا مي‌گويد کسب يک امتياز از قم با ارزش است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حسين فرکي پس از تساوي تيمش برابر صبا گفت: ما از اين بازي هدف خاصي داشتيم و دنبال سه امتياز بوديم ولي يک امتياز هم از اين بازي و در زمين صبا باارزش است. ما پيش‌بيني بازي سختي را داشتيم.
وي افزود: ما در نيمه اول نسبت به صبا عملکرد بهتري داشتيم و دو بار به تير دروازه صبا زديم و مي‌توانستيم صاحب گل شويم. سعي کرديم نيمه اول ميانه ميدان را در اختيار داشته باشيم و به دنبال ضربه زدن به صبا باشيم ولي متاسفانه شرايط فراهم نشد که ما گل برتري را بزنيم.
وي افزود: در نيمه دوم دو تيم حساب شده بازي کردند و دو تيم دنبال اداره بازي بودند تا يک فرصت ضربه نهايي به حريف بزنند. متاسفانه موقعيت‌هاي ما يکي پس از ديگري از دست رفت. ضمن اينکه در آخرين دقايق بازي موقعيت صددرصد گل را از دست داديم. به هر حال صبا در نيمه دوم بهتر از ما بود و به دنبال ارسال از کناره‌ها بود که تيم ما هوشيارتر عمل کرد و در آينده مشخص مي‌شود که يک امتياز چقدر به نفع ما تمام مي‌شود. با توجه به تعطيلي ليگ تا دوشنبه تمرين‌هايمان را تعطيل کرديم و بعد از دوشنبه تمرين‌ها را پيگيري مي‌کنيم و دنبال بازيکني هستيم که با شرايط تيم ما همخواني داشته باشد و ضعفهاي ما را پوشش دهد./س
برچسب ها: قم ، کسب امتیاز ، شهرقم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.