تیم فوتبال چلسی با پیروزی مقابل منچستر یونایتد در جام اتحادیه، انتقام شکست در لیگ برتر را از این تیم گرفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم فوتبال چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج لندن با نتیجه پرگل 5 بر 4 موفق شد منچستر یونایتد را شکست دهد.

در این بازی که سرمربیان دو تیم بیشتر از بازیکنان جوان و کم تجربه خود استفاده کردند منچستری ها در دقیقه 22 توسط رایان گیگز به گل رسیدند اما داوید لوییس در دقیقه 31 از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند.

در ادامه و در دقیقه 43 خاویر هرناندز بازی را دو بر یک به سود سرخپوشان کرد و دو تیم با این نتیجه نیمه اول را به پایان بردند.

در نیمه دوم و در دقیقه 52 گری کیهیل بار دیگر بازی را به تساوی کشاند اما نانی در دقیقه 59 گل سوم منچستری ها را وارد دروازه آبی پوشان لندنی کرد.

مسابقه ای که می رفت به سود شاگردان سر الکس فرگوسن به پایان برسد سرانجام دیگری داشت. در وقت های اضافی نیمه دوم و به دنبال خطای مدافع جوان منچستر بر روی مهاجم چلسی داور نقطه پنالتی را نشان داد و ادن هازارد بار دیگر بازی را به تساوی کشاند تا سرنوشت دو تیم در وقت های اضافی مشخص شود.

در وقت اضافی اول بازی و به دنبال اشتباه مدافع منچستر در پاس به عقب دانیل استوریج با دروازه بان منچستر تک به تک شد و پس از دریبل وی گل چهارم شاگردان دی متئو را به ثمر رساند.

در دقیقه 116 بازی نیز روی کار گروهی زیبای بازیکنان چلسی رامیرس گل پنجم آبی پوشان را به ثمر رساند تا کار منچستری ها برای جبران نتیجه بسیار مشکل شود.

در دقیقه 120 بازی رایان گیگز توانست با گل کردن یک ضربه پنالتی فاصله را به حداقل برساند اما در نهایت بازیکنان چلسی با گرفتن انتقام شکست 4 روز پیش لیگ برتر از منچستر یونایتد آنها را از جام اتحادیه حذف کردند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

در دو بازی دیگر این مرحله لیورپول در ورزشگاه آنفیلد با نتیجه سه بر یک مغلوب سوانسی شد و نوریچ با پیروزی دو بر یک مقابل تاتنهام راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار