مدافع چلسی به علت اظهار نظرهای اهانت آمیز در ارتباط با اتحادیه ی فوتبال انگلیس در فضای مجازی، از سوی این اتحادیه جریمه شد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری  روئیترز،  اشلی کول، به عنوان شاهد به دادگاه بررسی  ادعای اهانت نژاد پرستانه به فردیناند از سوی جان تری ،فراخوانده شد، اما کمیته ی انضباطی  اتحادیه ی فوتبال انگلیس  ،ادعای وی را  قابل تامل خواند و نپذیرفت پس از این حادثه وی در فضای مجازی با نوشتن کلماتی اهانت آمیز  مسئولان این اتحادیه را مورد خطاب قراردارد.
 تیم چلسی  پس ازچند ساعت اعلام کرد این نوشته ها به سرعت پاک شده اند ، اما اتحادیه ی فوتبال از آنها نگذشت و کول را منشوری کرد.
 این اتحادیه  در بیانیه ای اعلام کرد:  بازیکن چلسی ،اشلی کول، پس از ایراد سخنانی اهانت آمیز  به اتحادیه فوتبال انگلیس  ،از سوی این اتحادیه به مبلغ 90 هزار پوند جریمه ی مالی شده ا ست وی همچنین برای اینکه از این پس رفتار ش راکنترل کند نیز ،اخطاری کتبی از سوی این اتحادیه دریافت کرده  که به زودی به اوابلاغ خواهد شد و او باید بداند هر گونه رفتاری مشابه  از سوی او پیگرد قانونی ومجازات قابل  توجه به همراه خواهد داشت چرا که چنین رفتاری در قبال مسئولان بلند مرتبه ی فوتبال کشور به هیچ عنوان پذیرفته نخواهد بود.
  گفتنی ست: سخنان خصمانه ی کول در فضای مجازی، تاثیرزیادی گذاشت و به سرعت در همه جا پخش و واکنش خشمگینانه هواداران  فوتبال در سراسر جهان را به همراه داشته است./آق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار