فروش هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت، گفتگوي صريح ايران و اروپا، تشکيل حزب نوظهور اصلاح‌طلبي، درخواست هیات پارلمانی اروپا برای بازدید از زندان‌ها و هشدار رهبر انقلاب به مسئولان در آستانه انتخابات از مهمترين عناوين خبري روز چهارشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز (چهارشنبه) به اين شرح است:


 4 پرونده اخلاقي نمايندگان توسط هيئت نظارت بر نمايندگان رسيدگي مي‌شود
نايب رئيس هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان گفت: تاكنون 4 پرونده اخلاقي نمايندگان مجلس نهم توسط اين هيئت اعلام وصول شده و در حال رسيدگي است.



به زودی هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت فروخته مي‌شود
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: از کل مبلغ 6500 میلیار تومان اوراق مشارکت برای این وزارت، به زودی هزار میلیارد تومان به فروش می‌رسد.



گفتگوي صريح ايران و اروپا نقش مهمی در حل موضوعات في مابين دارد
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در ديدار با سفير ايتاليا در تهران گفت: گفتگوي صريح و صادقانه ميان ايران و اروپا نقش مهمی در حل موضوعات فی‌مابین دارد.



حزب نو ظهور اصلاح‌طلبي در آستانه تشکيل
يک اصلاح‌طلب از درخواست تشکيل حزب مردمي اصلاحات به کميسيون ماده 10 احزاب خبر داد.



شاکله فکري خاتمي در قد و قواره رياست جمهوري نيست
نايب رئيس جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري گفت: اين حرف‌ها بيانگر اين مطلب است که اساسا شاکله فکري اين افراد در قد و قواره رياست جمهوري نيست چراکه اين هياهوها و بزرگ نمايي‌ها را معمولا افراد کم‌سواد به راه مي‌اندازند.



حقوق بين‌الملل ديگر به معناي حقوق بین‌المللی غربي نيست
رئيس مرکز مطالعات عالي بين‌المللي با بیان اینکه حقوق بين‌الملل ديگر به معناي حقوق بين المللي غربي نيست، گفت: براساس يک تعريف رئاليستي منافع ملي هر کشوري با امنيت داخلي و بين المللي آن گره خورده است، لذا مطابق اين موضوع ما در همه جا مانند سودان، فلسطين، خليج فارس، و درياي عمان منافع داريم.



امنيت از طريق حفظ هنجارها و اعتقادات به دست مي‌آيد
جانشين فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي حفظ هويت را بزرگترين ارزش يک جامعه دانست و با بيان اين‌که هنر امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري در بازيابي اين هويت، زبانزد خاص و عام است، گفت: غربي‌ها مي‌خواهند ارزش‌ها، هنجارها و واقعيت‌هاي يک جامعه اسلامي را تغيير دهند که اگر در اين راستا موفق شوند، ناهنجاري و خشونت نتيجه آن خواهد بود.



ملت سوريه نشان داد که اجازه دخالت به بيگانگان را نمي‌دهد

سعید هنیدی، وزیر نفت سوریه صبح امروز(چهارشنبه) در راس هیاتی سوری با دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفتگو کرد.



درخواست هیات پارلمانی اروپا برای بازدید از زندان‌ها دخالت در نظام قضایی ایران است
رئيس قوه قضاييه گفت: پارلمان اروپا چطور به خود اجازه داده است که براي سفر به کشور ما، پيش شرط بازديد از زندان‌هاي ايران را بگذارد و اعلام کند که قصد اعطاي جايزه به افرادي دارد که از سوي دستگاه قضايي مستقل ايران محکوم شده‌اند.



"رمالي و جادوگري" جرائمي که جرم محسوب نمي‌شود
رئیس سابق اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران گفت: رمالي، جادوگري جرم محسوب نمي‌شود لذا اين لايحه در قانون مجازات اسلامي که با بررسي نهايي به عمل آمده ابتدا جرم تلقي و سپس در متن نهايي قانون جديد مجازات اسلامي حذف شد.



هيچ انتقادي به عملكرد باشگاه خبرنگاران وارد نيست
رييس دانشگاه آزاد اسلامي گفت: عملكرد باشگاه خبرنگاران در حوزه خبر و خبررساني بسيار خوب بوده و با انرژي مضاعف به اين حرفه ادامه مي‌دهند.



هشدار رهبر انقلاب: استفاده از احساسات مردم تا روز انتخابات در جهت اختلافات، خيانت به كشور است
رهبر معظم انقلاب اسلامي در هشدار به مسئولان كشور فرمودند : استفاده از احساسات مردم تا روز انتخابات در جهت اختلافات، خيانت به كشور است.



مصاحفه گرم مهمانپرست و دانشجو در غرفه باشگاه خبرنگاران + عكس
مصاحفه گرم سخنگوي وزارت امورخارجه و رياست دانشگاه آزاد در غرفه باشگاه خبرنگاران از حاشيه‌هاي امروز نمايشگاه بود.
انتهاي پيام/س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار