نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشهد به دلیل وجود مضجع شریف حضرت امام رضا(ع) جایگاه بسیار ویژه ای در سطح کشور دارد و باید توجه بیشتری به آن صورت گیرد.

 

حجه الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  مشهد    ادامه داد: زیارت یکی از مهم ترین امور برای ملت ایران است و شهر مشهد به واسطه بارگاه منور رضوی در این میان نقش خاص تری را ایفا می کند.

وی خاطر نشان کرد:در همین راستا دولت و مجلس باید دست به دست یکدیگر داده و با ارائه تسهیلات لازم به شهرهای زیارتی مانند مشهد مقدس، پایه های رفاه را برای زائران به وجود آورند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به تعداد زائران بیت الله الحرام اشاره کرد و یادآور شد: این تعداد در سال حدود 3 میلیون نفر است، با این حال مشهد سالانه بیش از 20 میلیون زائر دارد.

وی در ارتباط با تغییر مدیران اجرایی ابراز داشت: این گونه حرکات در ماه های انتهای دولت شاعبه های زیادی را به وجود می آورد که باید در این خصوص از نظرات مجلس نیز اطلاع حاصل کرد.

موسوی با اشاره به تغییر ناگهانی استاندار خراسان رضوی توسط وزیر کشور تصریح کرد: دکتر صلاحی یکی از استانداران خوب کشور بود که در طول این سال ها بسیار موفق عمل کرد./س 

برچسب ها: توجه ، مقوله ، زیارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.