با نزدیك شدن به روزهای آغاز فعالیت های انتخاباتی، اعمال مدیریت شدید مسئولان و ناظران بر بازار ضرورت می یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، استاندار زنجان در ستاد تنظیم بازار استان زنجان گفت: مسئولان و ناظران باید تمامی انبارهای موجود در سطح استان را زیر نظر داشته باشند و با محتكران به شدت برخورد كنند.

رئوفی نژاد افزود: با آغاز فعالیت های انتخاباتی زمینه سودجویی برخی افراد در داخل و توطئه چینی دشمنان در خارج برای ایجاد مشكلات در عرصه اقتصادی كشور و تحت فشار قرار دادن مردم آغاز می شود.

وی تصریح کرد: باید در مقابل این افراد و توطئه ها آگاه بود و با نظارت به موقع و جلوگیری از هر نوع تخلف، گران فروشی احتكار مسیر دسیسه چینی دشمنان را مسدود كرد.

نماینده عالی دولت اظهار كرد: طی روزهای اخیر با وجود تمامی مدیریتی كه در بازار گوشت صورت گرفته بود، قیمت این كالای اساسی با افزایش نابه هنگامی مواجه شد.

رئوفی نژاد تصریح كرد: نباید اجازه داد كه با فرا رسیدن ایام خاصی قیمت برخی كالاها نوسان پیدا كند و به این طریق زمینه نارضایتی مردم فراهم رود.

استاندار زنجان، ادامه داد: هم اكنون زمان بازگشت حجاج است و با وضعیت كنونی فعالیت برخی سودجویان پیش بینی می شود قیمت گوسفند زنده، میوه و شیرینی با افزایش قابل توجهی مواجه شود كه باید پیش از وقوع چنین اتفاقی پیشگیری های لازم صورت گیرد./س

برچسب ها: بازار ، مدیریت ، مدیران ، ناظران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.