مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: مقادیری مواد غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، چای و رب به ارزش تقریبی 300 میلیون ریال در بازرسی به عمل آمده از یک واحد صنفی در بجنورد کشف شد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سید ابراهیم حسینی اظهار کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده از ابتدای سال جاری تا‌کنون 14 فقره انبار احتکار شده در سطح استان به ارزش دو میلیارد و 400 میلیون ریال، شناسایی شد.

وی افزود: در این انبارها کالاهایی نظیر یخچال، لباسشویی، آرد، لوله‌های گاز، برنج، روغن، چای و سیمان کشف و ضبط شد و متخلفان برای اعمال قانون به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شد‌ند.

حسینی تصریح کرد: همچنین طی همین مدت 258 مورد گزارش تخلف به ستاد خبری سازمان واصل شده که پس از رسیدگی، 119 مورد تخلف کشف شد.

وی اظهار کرد: این تخلفات عمدتاً مربوط به گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت، اجرا نکردن تعهدات، اختفاء و امتناع از عرضه کالا بوده و بیشتر مربوط به اقلام خوار و بار، میوه و تره‌بار، پوشاک و کیف و کفش بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: محتکران و گران‌فروشان باید بدانند که زیر ذره ‌بین طرح نظارتی سازمان و دستگاه‌های ذی‌ربط قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا داریم با توجه به اینکه کالاهای حساس و ضروری به میزان لازم در بازار استان وجود دارد، در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گران‌فروشی و یا احتکار کالا با سامانه ارتباطی 124 تماس گرفته و همکاران این سازمان را در راستای انجام این مهم و مبارزه با متخلفان، یاری رسانند./ج1

برچسب ها: بجنورد ، موادغذایی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.