مربي و بازيكن باسابقه تنيس روي ميز گفت: من غير از پيشنهاد مربيگري در تركيه، پيش از اين از كشورهاي ديگري هم پيشنهاد داشته ام.

مجيد احتشام زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اضافه كرد: حدود يك ماه پيش در رقابتهاي تنيس روي ميز پيشكسوتان در تركيه شركت كرده بودم كه موفق شدم در رده سني 40 سال قهرمان شوم. در همان جا بود كه پيشنهاد سرمربيگري تيم ملي تركيه به من داده شد و اكنون آنها منتظر جواب من هستند.

وي تصريح كرد: بزرگترين افتخار براي من اين است كه در كشورم مربيگري كنم، پيش از اين از كشورهاي مختلفي مثل آلمان، استراليا و امارات هم پيشنهاد بازي، هم مربيگري داشته ام و هيچ كدام از آنها را قبول نكرده ام. دوست دارم اين بار هم اين پيشنهاد را رد كنم، اما بايد ببينم شرايط چه پيش خواهد آورد.

احتشام زاده در پاسخ به اينكه چقدر احتمال دارد به تركيه برود، بيان كرد؛ نمي توانم درصدي را به عنوان احتمال بيان كنم، زيرا هنوز هيچ چيز مشخص نيست و من تا 10 روز ديگر به آنها جواب خواهم داد.

وي اضافه كرد: از نظر رقم قرارداد و پيش پرداخت با تركيه مشكلي ندارم، اما يك مقدار به خاطر حقوق ماهيانه اختلاف نظر داريم.

احتشام زاده درباره تيم باشگاهي نفت سپاهان و اينكه آيا مربيگري در اين تيم را رها مي كند، گفت: من اكنون هم در نفت سپاهان هستم و از اين تيم جدا نشده ام و مي توانم حتي به عنوان بازيكن در اين تيم بازي كنم.

وي خاطرنشان كرد: اينكه يك نفر هم بتواند بازي كند، هم امكان مربيگري برايش وجود داشته باشد، يك حسن بزرگ است و در كشورهاي مختلف دنيا اعتبار ويژه اي براي فرد به همراه مي آورد.

احتشام زاده درباره اينكه تكليف صمد تدبيري كه به عنوان مربي تيم نفت سپاهان با خبرگزاري ها مصاحبه كرده است، چه مي شود، بيان كرد؛ مي توان اسم اين را گذاشت كه من سرمربي تيم نفت سپاهان هستم و صمد تدبيري هم مربي، اما من شايد در اين تيم فقط بازي كنم.

احتشام زاده از بازيكناني كه جذب تيم نفت سپاهان در ليگ امسال بزرگسالان تنيس روي ميز شده اند، صحبت كرد؛ تاكنون امين ميرالماسي، حميدرضا طاهرخاني و محمدرضا نعمتي را جذب كرده ايم و اين احتمال وجود دارد كه خود من نفر چهارم تيم باشم، اما هنوز اين موضوع قطعي نيست و بزودي مشخص خواهد شد./مح

برچسب ها: تنیس ، ترکیه ، احتشام زاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار