تیم والیبال پیکان در هفته سوم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور باید فردا چهارشنبه دهم آبان ماه در یزد به مصاف تیم پیشگامان کویر یزد برود.

پیمان اکبری سر مربی تیم والیبال پیکان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در این هفته ما باید یکی دیگر از بازی های حساس و سنگین خود را در یزد انجام دهیم، شرایط حضور حریف در مسابقات لیگ برتر امسال نسبت به سنوات گذشته تا حد قابل توجهی فرق کرده است البته این موضوع شامل حال اکثر تیم های حاضر در لیگ برتر می شود.

وی تصریح کرد: یزدیها برای حضور در مسابقات لیگ برتر امسال اقدام به تقویت بازیکنان پست دفاع وسط و همچنین جذب 2 یار قدرتمند برزیلی، مهدی مهدوی و علی مباشری کردند، آنها با اتخاذ چنین تصمیمی نشان دادند که یکی از مدعیان کسب سکو در لیگ برتر 91 هستند.

وی خاطر نشان کرد: در لیگ برتر امسال اکثر تیم ها برای رسیدن به عنوان قهرمانی و کسب مدال می جنگند شاید در ابتدای فصل و یا پیش از شروع مسابقات اگر می خواستیم بر اساس نام های نوشته شده بر روی کاغذ سطح لیگ را پیش بینی کنیم نام شش تیم را در جمع مدعیان و تیم های قدرتمند قرار می دادیم اما با شروع بازی ها و قرار گرفتن تیم ها در شرایط مسابقه و کسب نتایج وضعیت فرق کرده و به جرات می توان گفت تعداد مدعیان لیگ برتر امسال 2 رقمی است.

سر مربی تیم والیبال پیکان خاطر نشان کرد: در چنین شرایط سخت حاکم بر لیگ برتر ما باید فقط به فکر وضعیت آماده سازی تیم و بازیکنان خود باشیم و به کلامی دیگر باید دستمان روی کلاهمان باشد تا باد نبرد. پس در حال حاضر بیش از آنکه در فکر چگونگی حضور حریفان هستیم به فکر بازی کم نقص خودمان هستیم./آق

برچسب ها: لیگ ، تیم ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار