سرمربي تيم واليبال پيكان گفت: اگر ولاسكو به عنوان سرمربي تيم ملي در سالن برگزاري مسابقات ليگ برتر حضور داشته باشد سطح بازي ها افزايش خواهد يافت.

پيمان اكبري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نوع تقسيم بازيكنان در تيم هاي حاضر در مسابقات ليگ برتر و همچنين حضور واليباليست هاي خارجي صاحب نام در اين پيكارها، سطح كيفي مسابقات ليگ باشگاهي امسال نسبت به سنوات گذشته با رشد قابل توجهي همراه است.

وي در خصوص تاثير صعود تيم ملي ايران به مسابقات ليگ جهاني در پيكارهاي ليگ برتر امسال گفت: در حال حاضر صعودمان به ليگ جهاني نمي‌تواند تاثير چنداني در سطح كيفي مسابقات و عملكرد بازيكنان داشته باشد ما بايد ابتدا در پيكارهاي جهاني شركت كرده و واليباليست هاي ايراني در اين رقابت ها ‌آسيب ديده شوند سپس در خصوص تاثير اين حضور صحبت كرد.

اکبري تصريح كرد: حضورمان در ليگ جهاني فقط از نظر انگيزه و روحيه بازيكنان در ليگ برتر امسال موثر است زيرا واليباليستها با انگيزه بالاتر و براي قطعيت حضورشان در تيم ملي تلاش مي‌كنند.

البته بايد به اين نكته هم خاطرنشان شوم كه اگر ولاسكو در طول مسابقات ليگ حضور داشته باشد و از نزديك بازيها را تماشا كند پيكارهاي جذاب تري را شاهد خواهيم بود.

سرمربي تيم واليبال پيكان در خصوص وضعيت شاگردانش در نخستين ديدار ليگ برتري امسال اظهار داشت: عملكرد آنها در حد خواسته هاي من نبود، اين تيم داراي توانايي هاي بسيار زيادي است و از بازيكنان انتظار بيش از اينها را داشتم در طول روزهاي آتي عملكرد بازيكنان را به طور كلي مورد بررسي قرار خواهم داد و مشكلات فردي را مشخص و در پي رفع آنها تلاش خواهيم كرد.

وي يادآور شد: بازي اول ما با تيم سايپا يكي از بازي هاي حساس و سنگين ليگ محسوب مي‌شد از آن جهت كه 2 شركت خودروساز در برابر هم صف آرايي كردند اين بازي از حساسيت خاصي برخوردار بود و در طول سال هاي گذشته اين ديدار در هفته هاي پنجم و يا ششم ليگ انجام مي شد به نظرم اگر امسال هم اين روند دنبال مي‌شد شاهد بازي گرمتر و جذاب تري از سوي اين دو حريف سنتي مي شديم.

اكبري در مورد پيش بيني خود از مسابقات ليگ برتري امسال اظهار داشت: با توجه به نام هايي كه روي كاغذ نوشته شده و نام تيم هاي شركت كننده، كيفيت ليگ امسال بالاتر و بهتر از گذشته است در حال حاضر پنج تا شش تيم مدعي و قدرتمند در ليگ حضور دارند و اين امر حكايت از بازيهاي سنگين و حساس دارد.

وي خاطرنشان كرد: از 14 تيم ليگ برتري حاضر در مسابقات سال گذشته 2 تيم در رقابت ها ي امسال حضور نداشته و منحل شده اند به همين دليل بسياري از بازيكنان نتوانستند با تيم ها قرارداد ببندند و بيرون مانده اند بهتر است مسئولان فدراسيون تدابيري را براي تزريق آنها به باشگاه ها بيانديشند./مح
برچسب ها: گ ، گ ، گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار