سرمربی شیاطین سرخ خطاب سرمربی آبی پوشان گفت: من بازیکنان بهتری را خریداری کردم.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران و به نقل از  خبرگزاری  تری بال فوتبال: الکس فرگوسن که شب گذشته تیمش در  دیداری جنجال بر انگیز چلسی 9 نفره را 3 بر 2 مغلوب کرد و با اختلاف یک امتیاز، آبی پوشان را  از صدر جدول  به پایین کشید و جای آنها را اشغال کرد،  دوباره به مقایسه ی دو تیم پرداخت و اعلام کرد که قرارداد هائی که  او در فصل  تابستان به امضا رسانده است بسیار کار آمد تر از قرار داد چلسی با ستاره هایش بوده است.
 فرگوسن اخیرا چندین مرتبه  به چلسی حمله کرده است و این موضوع  سبب شده تا اهالی فوتبال به این نتیجه برسند که این رفتار غیر منطقی  از مسئله  ای دیگر منشعب می شود.
 فرگوسن در مصاحبه ای قبل از  دیدرا لیگ برتری  شب گذشته نیز گفت که چلسی  در زمان سرمربی  گری مورینیو بسیار قوی تر از حال حاضر بود واین اعتماد بنفس که آنها ز کامیابی های اخیر گرفته اند کاذب است.
 چلسی  به سرمربی  گری دی متئو در فصل جدید بسیار قوی ظاهر شده و فصل گذشته را نیز  با عناوین قهرمانی لیگ  قهرمانان اروپا و جام حذفی به پایان برد در حال حاضر خطر بزرگی برای منچستر یونایتد رسیدن به عنوان قهرمانی  محسوب می شود و همین موضوع سبب شده تا او ازهر فرصتی  استفاده کرد و یاران چلسی  را مورد انتقاد قرار دهد.
فرگوسن همچنین معتقداست: استعداد های اون هارزاد دراین تیم در حال هدر رفتن است او می تواند تا پایان فصل خود را از وضعیت نجات دهد و به تیم دیگری  بپیوندند که این دیدگاه  او بسیار مغرضانه به نظر می رسد.
 فرگوسن در این ارتباط گفت:  چلسی از زمان رفتن دروگبا بسیار تغییر کرده است خط دفاعی آنها مشکلات فراوانی دارد اما آنها به جای  رفع آن مهاجم خریدند خرید ماتا،  هارزاد و اسکار همزمان ریسک بزرگ بوده که من فکر می کنم اگر این هزینه ها صرف خط دفاعی می شدبهتر بود اما ما فان پرسی و ماگاوار خریدیم و این بدین معنی است که ما بسیار علاقمند تر در فصل نقل وانتقالات عمل کرده ایم./ق


برچسب ها: شیاطین ، سرخ ، خطاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار