فرمانده دریابانی استان بوشهر با اشاره به توقیف 70 فروند شناور حامل کالای قاچاق در استان گفت: امسال تاکنون میزان کشف لوازم صوتی تصویری قاچاق هزار درصد افزایش داشته است.





به گزارش  گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  قلندر لشکری صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به کشف حدود یک تن مواد مخدر از مسیر دریا در استان بوشهر اظهار داشت: ارزش کالاهای قاچاق توقیف شده در استان از ابتدای سال تاکنون حدود 4 میلیارد تومان بوده که عمده این کالاها شامل اولزم صوتی تصویری، قرص‌های نیروزا و lcd بوده ضمن اینکه کشف رسیور و تجهیزات ماهواره‌ای کاهش داشت.

وی افزود: در همین ارتباط شاهد افزایش هزار درصدی کشف لوازم صوتی و تصویری قاچاق بودیم ضمن اینکه قاچاق کالا هم بستگی به شرایط بازار دارد که میزان آن کاهش یا افزایش یابد.

فرمانده دریابانی استان بوشهر تصریح کرد: تعامل خوبی در مجموعه شورای تامین استان بوشهر وجود دارد و با حمایت‌های امام جمعه توانستیم چهار طرح پاکسازی قاچاق کالا در حوزه شمالی استان را بنام شجاعت و شهامت اجرا کنیم.

لشکری با اشاره به توقیف 70 شناور حامل کالای قاچاق در سال جاری در استان بوشهر، ابراز داشت: وحدت رویه خوبی برای مقابله با کالای قاچاق در استان بوشهر شاهد هستیم که در سال‌های گذشته کمتر این وضعیت را شاهد بودیم.

این مسئول متذکر شد: در زمینه ترانزیت مواد مخدر که از مرزهای زمینی به سمت دریا سوق پیدا کرده تعاملات خوبی با استان‌های همجوار و پلیس‌های مواد مخدر داشته و داریم.

فرمانده دریابانی استان بوشهر در پایان اذعان داشت: در حال حاضر آمادگی لازم را برای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر از راه دریا را داریم./ج1

برچسب ها: بوشهر ، قاچاق ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.