قهرمان رقابت‌هاي تنيس روي ميز انتخابي تيم ملي بانوان گفت: عدم حضور ندا شهسواري در اول شدن من تاثيري نداشت.

مريم صامت در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: براي اول شدن در اين مسابقات بسيار بيشتر از رقابت‌هاي رده بندي دسته برتر برنامه داشتم و به همين دليل عزمم جزم بود که همه را کنار بزنم و سرماخوردگي ندا شهسواري اولين بانوي المپيکي تنيس روي ميز به من کمکي نکرد زيرا آمده بودم که او را نيز کنار بزنم.

وي اضافه کرد: من در ليگ عراق هم حضور نداشتم زيرا فقط از نفرات اول و دوم دعوت کرده بودند و من از اين موضوع ناراضي بودم اين بار اول شدم تا شرايط بازي در ليگ‌هاي کشورهاي ديگر برايم فراهم شود به خصوص ليگ قطر که بسيار دوست دارم در آنجا بازي کنم.

صامت درباره جدي‌ترين حريفش در اين مسابقات گفت: جدي‌ترين رقيب من پريسا صمدي در آخرين مسابقه بود در اين بازي چون مطمئن بودم اول شده‌ام حتي اگر بازي را واگذار کنم ابتدا غرور مرا گرفت و بازي را رها کردم حتي دو ست اول را از دست دادم اما در نهايت دوباره خودم را پيدا کردم و 3 بر 2 به پيروزي رسيدم.

ملي پوش تنيس روي ميز ايران گفت:‌ پيش از رقابت‌هاي انتخابي تيم ملي به همه گفته بودم که اول مي‌شوم و همين به من اعتماد به نفس داد و قهرمان شدم.

وي  درباره تمريناتش گفت: به همراه برادرم روزي 4 ساعت تمرين کردم و تمريناتم بسيار بيشتر از رقابت‌هاي رده بندي دسته برتر بود، قرار است تمريناتم را به صورت فشرده پيگيري کنم تا در رقابت‌هاي بين المللي جام فجر عملکرد خوبي را از خود به نمايش بگذارم سال گذشته هم در رقابت‌هاي فجر که در گرگان شهر محل اقامتم برگزار شده بود هم در انفرادي و دوبل سوم شدم./آق

برچسب ها: پینگ پنگ ، تنیس ، تیم ، ملی ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار