قطر به ايفاي نقش توطئه آميز خود عليه ملت هاي عرب براي خدمت به اربابان خود در واشنگتن و تل آويو ادامه مي دهد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه الاخباريه سوريه ؛ منابع آگاه سياسي و ديپلماتيک فاش کردند در دو روز گذشته ديدارها و تماس هايي بين دوحه و تل آويو انجام شده و طي آن اهداف سفر حاکم شيخ نشين قطر به نوار غزه بررسي شده است.

دو طرف همچنين تدابير امنيتي و حمايتي بين افسران اطلاعاتي اسرائيلي و عناصر اطلاعاتي قطر را با حضور مشاور امير قطر و سه تن از افسران شرکت تروريستي موسوم به بلک واتر بررسي کردند و پس از آن تل آويو چراغ سبز را براي انجام اين سفر نشان داد.

اين منابع افزودند سفر امير قطر به غزه تامين کننده تمايل مقامات تل آويو براي اعمال فشار بر سازمان آزاديبخش فلسطين به عنوان نماينده قانوني ملت فلسطين است.

به گفته اين منابع ، خشم اويگدور ليبرمن وزير خارجه اسرائيل از سفر امير قطر به غزه به سبب بي اطلاعي وي از تماس هايي بود که بين دفتر امير قطر و دفتر بنيامين نتانياهو نخست وزير اسرائيل برقرار شده بود. نتانياهو معتقد است اين سفر اهدافي را که اسرائيل به دنبال آنهاست تامين مي کند.

در ادامه گزارش آمده است: قطر که به ابزاري در دست غرب تبديل شده و عروسکي است که آمريکا و اسرائيل هر گونه بخواهند آن را براي ضربه زدن به ملت هاي عرب به حرکت در مي آورند و از آن براي ريختن خون مردم سوريه و خدمت به منافع نو استعمارگران استفاده مي کنند قصد داشت از طريق سفر امير خود به غزه، نگاه شهروندان عرب را از نقش خائنانه اين کشور عليه ملت هاي عرب منحرف کند.

برچسب ها: تل آویو ، غزه ، قطر ، افکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار