مدیرکل حمل و نقل پایانه های خراسان شمالی گفت: 933 هزار و 120 وسیله نقلیه از 19 تا 26 مهرماه سال جاری همزمان با سفر مقام معظم رهبری در محورهای استان تردد داشتند.

 

سعید سبحانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد ، با اشاره به اینکه میزان ترددهای ورودی به استان 122 هزار و 300 وسیله نقلیه در طول سفر مقام معظم رهبری به استان بوده افزود: همچنین خروجی ازاستان 133 هزار و 700 وسیله نقلیه تردد داشتند.

وی خاطرنشان کرد: تردد ورودی به بجنورد 154 هزار و خروجی از بجنورد 155 هزار وسیله نقلیه بوده است.

مدیرکل حمل و نقل پایانه های استان با بیان اینکه در یک ماه گذشته در محورهای مواصلاتی استان 2 میلیون 575 هزار وسیله نقلیه تردد داشته است اظهار داشت: این ترددها نسبت به مهرماه گذشته 16 درصد افزایش داشته است.

سبحانی تصریح کرد: در مهرماه سال جاری نسبت به دوراول سفرهای تابستانی 13 در صد کاهش و در دور دوم سفرها 34 درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در یک ماه گذشته نسبت به 3 ماه گذشته تابستانی 18 درصد کاهش داشته است افزود: 22 درصد وسیله نقلیه سنگین و 78 درصد وسیله نقلیه سبک در محورهای مواصلاتی استان با سرعت متوسط 81 کیلومتر برساعت تردد و ثبت شده است.

گفتنی است: از کل تردد وسیله نقلیه 18 درصد تخلف سرعت غیرمجاز ، 2 درصد سبقت غیرمجاز و 6 درصد رعایت فاصله مجاز از خودرو جلویی در محورهای استان به ثبت رسیده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.