معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشاركتهای مردمی و خانواده گفت: دانش آموزان حادثه دیده بروجنی، معلم ایثار هستند.

فرشته حشمتیان، در عیادت از دانش آموزان سانحه دیده بروجنی در واژگونی اتوبوس، در بیمارستان آیت الله كاشانی شهركرد، افزود: دانش آموزان آسیب دیده، داوطلب حضور در مناطق عملیاتی جنوب بودند و این داوطلب بودن، پشتوانه می خواهد، كه خانواده؛ بزرگترین پشتوانه برای ایثارگری است.

وی با اشاره به درس بی نظیری كه دانش آموزان آسیب دیده بروجنی با صبر و پایداری خود به دیگران داده اند، گفت: این ایثار دانش آموزان بروجنی، كه ادامه دهنده راه شهدا می باشند، را باید در كتاب های درسی ذكر كرد.

به گفته وی؛ دانش آموزان بروجنی جز نخبگان می باشند و در رشته های مختلف درسی، معدل بالایی داشته اند.

گفتنی است؛ 450 دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری، در قالب اردوی راهیان نور، با 10 دستگاه اتوبوس، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که متأسفانه جمعه شب ( 28 مهرماه 91 )، در مسیر برگشت، یکی از اتوبوس ها در محور دهدز خوزستان به لردگان، دچار سانحه سقوط و واژگونی شد که در این حادثه دلخراش، 26 دانش آموز و فرهنگی کشته، و 18 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند. تعدادی از مصدومین این سانحه، پس از درمان، مرخص شدند و تعدادی نیز در بیمارستان های آیت اله کاشانی شهركرد و گلستان اهواز بستری هستند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.