معاون فنی و عمران شهرداری منطقه دو تهران با اشاره به پیشرفت 80 درصدی احداث فاز دوم بوستان نهج البلاغه گفت: به طور قطع این بخش از بوستان نهج ابلاغه تا سه ماه آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه دو تهران، طهمز احمد پور اظهارداشت: بوستان نهج البلاغه یکی از بوستان های بزرگ تهران است که فاز اول آن در آذرماه سال 88 در بخش وسیعی از دره فرحزاد به بهره برداری رسید و مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.
معاون فنی و عمران شهرداری منطقه دو تهران با اشاره به اینکه احداث فاز دوم بوستان نهج البلاغه بلا فاصله بعد از بهره برداری از فاز نخست آغاز شد افزود: با بهره برداری از این فاز گستره طولی این بوستان حدفاصل فرحزاد تا بلوار مرزداران به طول تقریبی 3کیلومتر خواهد رسید که مجموعا 100 هزار هکتار مساحت را دربرخواهد داشت.
احمد پوربا اشاره به طراحی فضاهای مختلف در بوستان نهج البلاغه تاکید کرد: هم اکنون پیاده روی و دوچرخه سواری در مسیری که ویژه این کار ساخته شده اصلی ترین تفریح این مجموعه به شمار می رود. علاوه براین با حرکت در مسیر سربالایی دامنه رود حس کوهنوردی در گردشگرانی که به بوستان آمده اند، ایجاد می شود. 
به گفته وی، مسیر دوچرخه سواری نیز به طول 6 کیلومتر در کنار رودخانه پیش بینی شده است که اگر پارک جنگلی پردیسان همکاری کند این مسیر به داخل پردیسان هم وارد می شود./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار