مهمترین هدف ترویج فرهنگ عاشورا پیروی از ولی فقیه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم تجلیل از مداحان و اعضای هیئت امنای مساجد اعظم حسینیه ، زینبیه و احمدیه زنجان گفت : ما در دریای پرنعمت امام حسین(ع) قرارداریم و باید قدردان و پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا بتوانیم به ساحل امنیت برسیم.

سردار رادان با اشاره به آثار و بركات مجالس و محافل حسینی در مقابل با توطئه های دشمنان افزود: دشمن در جنگ نرم ارزش ها ، اعتقادات و فرهنگ عاشورایی ما را نشانه رفته كه باید همه با هوشیاری و بصیرت دینی از این توطئه دشمنان سالم به منزل مقصود برسیم.

وی به اهمیت نقش ولی فقیه در حفظ جامعه اسلامی در مقابله با توطئه ها و فتنه های دشمنان اشاره و تصریح كرد: همه چیز ما از امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا است و نوكری امام حسین (ع) در حقیقت نوكری ولایت فقیه است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی كشور با اشاره به توطئه های دشمنان در جنگ نرم ادامه داد: ایجاد تفرقه و به انحراف كشیدن ارزش های اسلامی از شیوه ها و اهداف مهم دشمنان برای غلبه بر جامعه اسلامی ما است.

سردار رادان با تاكید بر نقش مساجد و مداحان اهل بیت (ع) در حفظ ارزش های اسلامی افزود: زمانی عزاداری ها ارزش پیدا می كند كه خروجی آن تقویت شعور حمایت و پیروی از ولایت فقیه باشد.

وی با اشاره به عظمت جهانگیرشدن دسته های عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم زنجان گفت: از برجستگی های دسته های حسینی این است كه سیاسی نیست و یك همایش و اعلام قدرت عاشورایی در مقابل توطئه های دشمنان هستند.

درپایان این مراسم از تعدادی از مداحان و هیئت امنای مساجد اعظم حسینیه ، زینبیه و احمدیه زنجان تجلیل شد./س 

برچسب ها: پیروی ، ولی ، فقیه ، عاشورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.