نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صورت قصور در وظایف خود مدیون ملت هستند.

رسول خضری در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: کار نمایندگی از مشاغل جدی است که به هیچ‌ وجه تعطیل‌بردار نیست و تمام وقت نمایندگان باید در خدمت مردم باشد.

وی با بیان اینکه نمایندگان شهرستان علاوه بر این که نماینده مردم در حوزه انتخابیه خود هستند، نماینده تمام ملت ایران نیز هستند، تصریح کرد: نماینده باید حضور فعال و مشخصی در مجلس داشته باشد.

خضری، علم و دانش به‌روز نمایندگان مجلس شورای اسلامی را لازمه ادامه فعالیت مستمر آنها دانست و افزود: نمایندگان مجلس باید با تلاش خود بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وظیفه خطیر نمایندگان مجلس خاطرنشان کرد: اگر نمایندگان وظایف و پیگیری‌های خود را به درستی انجام ندهند حق‌الناس را بر گردن دارند و مدیون ملت هستند.

وی شغل نمایندگی را از سخت‌ترین مشاغل برشمرد و افزود: مردم در تمام ساعات شبانه‌روز می‌توانند با نماینده خود در ارتباط باشند و نمایندگان موظف هستند پاسخگوی مردم باشند.

وی با اشاره به انتظارات مردم در حل مشکلات و مسائل خود توسط نمایندگان، اعلام کرد: نمایندگان در همه حال پشتیبان مردم هستند و برای حل مشکلات آن‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نیستند./س

برچسب ها: ملت ، مردم ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.