فرماندار دماوندگفت: خشکاندن ریشه استعمار و شکستن ابهت استکبارگران در دید جهانی از برکات این جنبش 13 آبان بود و همچنین بر اتحاد و همدلی در راستای حراست از ارزش های اسلامی تاکید کرد.

علی رضا قاسمی فرزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به تعیبر امام خمینی (ره) از سیزدهم آبانماه به عنوان انقلاب دوم و انقلابی برتر و بزرگتر از انقلاب نخست، گفت: این حرکت عظیم دست جاسوسان و ایادی استکبار را از کشور کوتاه کرد.

ˈعلیرضا قاسمی فرزادˈ، افزود: اگر این جنبش حماسی و انقلابی صورت نمی گرفت، مشخص نبود استکبارگران چه مسیری را برای نهال نوپای انقلاب که با آبیاری خون هزاران هزار شهید سربرآورده بود، طراحی و پیش بینی کرده بودند.

وی پیش بینی و هوشیاری دانشجویان پیرو خط امام و حمایت همه جانبه رهبر کبیر انقلاب از آنان را سبب خلع سلاح استکبارگران از هجمه به این دیار عنوان و خاطرنشان کرد: سیزدهم آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، لذا نیازمند برنامه ریزی منسجم و هماهنگ تمامی دستگاه ها بویژه حوزه دانشجویی و دانش آموزی برای نمایان کردن میزان بردباری و استقامت مردم در قبال هجمه های استکبارگران است.

فرماندار شهرستان دماوند، تصریح کرد: اینک که ساختار نظام استکباری بیشترین هجمه را به کشور ایران وارد می کند و در صدد است با بکارگیری ترفندهای متعدد فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و ... سدی در مقابل رشد و پیشرفت این دیار ایجاد کند، لازم است تا درروز ملی مبارزه با استکبار انزجار خود را از دشمنان به تصویر در آوریم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.