سفير سوريه در لبنان ضمن تکذيب اتهامات وارده به کشورش مبني بر اينکه در ترور رئيس بخش اطلاعات در نيروهاي امنيت داخلي لبنان دست دارد گفت اسرائيل و نيروهاي تکفيري در اين ترور دست دارند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاري فرانسه ؛ عبد الکريم علي پس از ديدار با عدنان منصور وزير خارجه لبنان به خبرنگاران گفت: ثبات لبنان به مصلحت سوريه است. دمشق همه ترورها را محکوم مي کند. سوريه  سرگرم بحران داخلي خود است و با طرحهايي روبروست که در آن نيروهاي اطلاعاتي اروپا و جهان و منطقه سهيم هستند.

عبدالکريم گفت :اتهام زني به سوريه مبني بر اينکه در عمليات ترور وسام الحسن دست دارد سخن تأسف آوري است و ما در گذشته درباره اتهام زني سياسي  هشدار داده بوديم. سوريه با  اين حادثه جنايتکارانه ارتباطي ندارد بلکه آن را محکوم مي کند و به همه خانواده هاي شهدا و همه لبناني ها تسليت مي گويد .

وي در پاسخ به پرسشي گفت  اسرائيل از بي ثباتي در لبنان استفاده مي کند  .

عبد الکريم در پاسخ به اين پرسش که آيا دمشق اسرائيل را به دست داشتن در انفجار روز جمعه گذشته متهم مي کند گفت : ما همچنين برخي نيروهاي تکفيري را که نگاه درستي ندارند و هرج و مرج را به نفع خود مي دانند متهم مي کنيم .
برچسب ها: سوریه ، لبنان ، سفیر ، الحسن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار