فرمانده انتظامی کشور گفت: فیلم‌های ساخته شده مثل دیوار مطالبات اجتماعی را در نظر گرفته است و تاثیر گذاری آن را هم می‌توان روی تغییر رفتار پلیس مشاهده کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  سردار احمدي مقدم عصر امروز در جمع فرماندهان انتظامي تهران بزرگ و معاونين سازمان صدا و سيما و بازيگران سريال ديوار با بيان اين مطالب عنوان كرد: به طور یقین فیلم‌های ساخته شده در ایران با فیلم‌های غربی خيلي متفاوت است چرا که فیلم‌هاي غربي تنها همانند کارتونی دیدگاهی غیر ناباورانه دارد و به صورت کاملا مصنوعی مسایل پلیسی را به تصویر می‌کشد، ولی در ایران فیلم‌های پلیسی توانسته مطالبات اجتماعی و نظرات پلیسی را برآورده سازد و فیلم‌ها را به سمت و سوی واقعیت سوق دهد.
وی در ادامه اذعان داشت: این مبنای فیلم‌ها را می‌توان از بازدید کنندگان سریال‌های ایرانی و خارجی دریافت، به طور حتم همین گونه فیلم‌هایی مثل دیوار توانسته مخاطب بسیاری جذب کند چرا که ارتباط خوبی با دیدگاه مردم برقرار کرده است.
احمدی مقدم در خاتمه خاطر نشان کرد: از تمامی دست اندرکاران سریال دیوار تشکر می‌نمایم که به طور حتم توانستند عملکرد خوب پلیس اجتماعی را برای جامعه به تصویر بکشد و امنیت را برای مردم ملموس کنند./ف
برچسب ها: دیوار ، پلیس ، انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار