آیت ا... علوی گرگانی برقراری امنیت برای جامعه اسلامی را بزرگترین افتخار نیروی انتظامی ایران دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، وی در دیدارسردار احمدی مقدم فرمانده انتظامی کشور با قدردانی از زحمات این نیرو در برقراری امنیت در جامعه افزود: برقراری امنیت را افتخاری بزرگ برای نیروی انتظامی است.

آیت ا... علوی گرگانی با بیان اینکه نیروی انتظامی باید برای مجرمان و گناهکاران هشدار دهنده و برای مردم جامعه که تابع قانون هستند بشارت دهنده باشد.

وی برگزاری دوره های بصیرت برای کارکنان نیروی انتظامی را موثر دانسته و خاطرنشان کرد: اصلاح مردم وابسته به اصلاح خواص است و هر چه خواص از این دوره ها استفاده کنند و از محضر علما و بزرگان بهره مند شوند مسلما برای نیروی انتظامی مفید خواهد بود.

فرمانده ناجا نیز در ابتدای این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد این نیرو در خصوص امنیت اخلاقی / از تلاش بی وقفه پلیس برای جلوگیری از بد اخلاقی در جامعه و برقراری حد اکثر امنیت در میان مردم خبر داد و افزود: نیروی انتظامی به همراهی و همکاری برخی نهاد ها که فقط به طرح ایراد و انتقاد از این نیرو می پردازند نیاز دارد.

سردار احمدی مقدم گفت: در این زمینه جلسات ارزیابی با حضور مسئولان نهادهای مختلف کشور برگزار شده و اقدامات خوبی در راستای نوسازی روش ها و ایجاد ضمانت اجرایی در جهت امنیت اخلاقی انجام شده است./س

برچسب ها: قم ، علوی ، ناجا ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.