حسيني گفت: امروز 3 آبان ماه از روسای عزل شده فدراسیون ها دعوت کردیم تا حرف های خود را به گوش مسئولان برسانند

سید هادی حسینی درگفتگو با خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از روسای عزل شده فدراسیون ها دعوت کردیم تا به مجلس ورود پیدا کنند و صحبت ها و حرف های خود را به گوش مسئولان برسانند و از بیان روسا این بار از آیت الهی، زنگی آبادی، دنیا ماای؟ جعفری دعوت به عمل آورده بودیم که این جلسه حدود یک ساعت به طول انجامید و آنها نحوه عزل و فعالیت های انجام داده و خود را در فدراسیون ها شرح دادند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ما از روسای عزل شد پیش از آغاز المپیک درخواست کرده بودیم تا خویشتن داری کنند، فرصت را غنیمت شماردیم و امروز 3 آبان از آنها درمجلس دعوت به عمل آوردیم تا درباره نحوه فعالیت های خود در دفاعیات خود را مطرح کنند.

وی افزود: این جلسه دوستانه بود و ما قصد داریم تا ا‌زحق روسای عزل شده در ورزش دفاع کنیم و از این پس به صورت هفتگی از روسای فدراسیون ها نیز دعوت می‌کنیم تا برنامه های خود را ارائه دهند و جمع بندی این جلسات در نهایت با وزیر ورزش و مسئولان کمیته ملی المپیک در میان گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: ما تا زمان ارائه بودجه باید بررسی های لازم را در فدراسیون ها انجام دهیم و در جریان کامل مشکلات فدراسیون ها قرار گیریم اما روسای فدراسیون های مختلف باید به این مهم توجه داشته باشند که اهداف ما کمک به ورزش کشور است.

سید هادی حسینی درپایان خاطر نشان کرد: ما به هیچ وجه شرایط بازگشت روسای برکنار شده را پیگیری نمی‌کنیم چرا که بازگشت فرایند دیگری دارد و شرایط و موقعیت خاص خود را می‌طلبد./با

برچسب ها: سید هادی ، حسینی ، عزل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار