مسئول دبيرخانه شورای نظارت بر نمايش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: نمايش طنز«قهوه قجری» به نويسندگی آتيلا پسيانی و كارگردانی جوان نيشابوری علی‌رضا منفردی در فرهنگ‌سرای سيمرغ نيشابور به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  مشهد  ، غلام‌رضا سلامتی افزود: هنرمندان تئاتر نيشابور تاكنون با تكيه بر فرهنگ و ادبيات غني کشور توانسته‌اند، آثاري در‌خور را توليد و عرضه کنند.

وی بیان کرد: نمايش طنز«قهوه قجري» نيز توسط گروه شادياخ توليد شده است و هم‌زمان با عيد سعيد قربان و دهه ولايت به روي صحنه رفت.

مسئول دبيرخانه شوراي نظارت بر نمايش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور عنوان کرد: مهدي عمارلو، داريوش صالح‌آبادي، علي‌رضا منفردي، جلال گداخته، سعيد لطف‌آبادي، حميد پنچه‌باشي، محدثه نصيري و اعظم حصاري در این تئاتر به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

سلامتی عنوان کرد: فرزانه فرهمند، اسماعيل ايرواني، ناصر تفضلي و سعيد لطف‌آبادي به ترتیب به‌عنوان منشي صحنه، نور، موسيقي و پوستر در این مایش همكاري کردند.

وی با اشاره به داستان نمايش گفت: نمايش باز‌خواني ايراني هملت شكسپير است در فضاي طنز و ريتميك و در دوران سلسله قاجار رخ مي‌دهد.

مسئول دبيرخانه شوراي نظارت بر نمايش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اضافه کرد: نمايش«قهوه قجري» تا شش آبان‌ماه، هر روز از ساعت 18:30 بعداز ظهر در فرهنگ‌سراي سيمرغ نيشابور به روي صحنه می‌رود./س

برچسب ها: تئاتر ، قهوه ، قجری ، نیشابور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.