مديركل بندر و دريانوردي خرمشهر از رشد 97 درصدي تحليه و بارگيري مواد نفتي در 7 ماهه امسال خبرداد و گفت: در اين مدت 33 هزار و 646 تن انواع مواد نفتي در اين يندر تخليه و بارگيري شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکزخوزستان ؛عادل دريس در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهاركرد: ميزان تخليه و بارگيري اين نوع مواد در مدت مشابه سال‌گذشته 17 هزار و 64 تن بوده است.

وي افزود: در اين مدت بيش از 982 هزار تن انواع كالا در اين بندر تخليه و بارگيري شد كه اين ميزان در مقايسه با مدت مشابه سال‌گذشته 2 درصد رشد داشته است.

دريس تصريح‌كرد: در 7 ماهه امسال 21 هزار و 800 مسافر در بندر خرمشهر تردد كردند كه ميزان جابه‌جايي مسافران نسبت به سال‌گذشته 10 درصد افزايش يافته است.

وي عنوان‌كرد: در اين مدت ميزان تردد كشتي‌هاي كانتينري در بندر به 180 فروند رسيد و در مقايسه با مدت مشابه با يك درصد رشد همراه بوده است. تردد كشتي‌هاي تجاري نيز با تعداد 193 فروند نسبت به سال‌گذشته 57 درصد رشد داشته است.

مديركل بندر و دريانوردي خرمشهر از بارگيري 174 شناور به عراق به وزن بيش از 234 هزار تن در 7 ماهه امسال خبرداد و گفت: بارگيري شناور به عراق از نظر وزني 5 درصد و از نظر تعداد 35 درصد افزايش يافته است./س


برچسب ها: رشد ، تخلیه ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.